ایام البیض ماه رجب بهترین فرصت خودسازیست

ارسال در خبر و گزارش

نماز جمعه روز 18 فروردین در خمینی شهر به امامت آیت اله رحیمی برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه گفت: حدود 40 روز است که شهرستان خمینی شهر فرماندار ندارد در حالی که اوایل اسفندماه استاندار قول داد که ظرف 10 روز آینده فرماندار را معین نماید. متاسفانه هنوز تکلیف فرماندار آینده مشخص نشده است. 

رییس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به برنامه اعتکاف در ایام البیض ماه رجب گفت: بعد از انقلاب سال به سال این امر با عشق و شور بیشتری انجام می شود و بین جوانان و دانشجویان جا افتاده است. این نعمتی است از نعمت های خداوند و فرصتی است برای خودسازی. بهترین فرصت برای خودسازی، تطهیر درون و توبه همین سه روز است.

 رحیمی ادامه داد: نکته همه دیگر این است که متولیان اعتکاف در هر مسجد برنامه ریزی کنند تا در این سه روز وقت جوانان به بطالت و خواب طی نشود و اوقاتشان به نماز شب، دعا، مناجات، سخنرانی های اخلاقی و دیگر برنامه های مفید سپری شود.

امام جمعه شهرمان در ادامه ضمن عرض تسلیت و تهنیت به خانواده شهید سیدعلی اکبر موسوی گفت: خداوند اجر صابران را به ایشان عطا کند و به ما توفیق ادامه راه شهدا را عنایت فرماید.
لازم به ذکر است پس از مراسم نماز جمعه پیکر مطهر شهید سیدعلی اکبر موسوی از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون بر دستان نمازگزاران تشییع گردید و در گلزار شهدای امامزاده سید محمد(ع) به خاک سپرده شد.