برگزاری جلسه هم‌اندیشی راهکارهای ارتقای جایگاه خبری خمینی‌شهر در رسانه‌ها

ارسال در سایرعناوین

به همت شورای اسلامی شهر خمینی €Œشهر نخستین جلسه هم€Œاندیشی راهکارهای ارتقای جایگاه خبری خمینی€Œ شهر در رسانه €Œها برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی شورای شهر خمینی شهر، نخستین جلسه هم€Œاندیشی راهکارهای ارتقای جایگاه خبری خمینی €Œشهر در رسانه€Œ ها با حضور رئیس و نایب رئیس شورای شهر برگزار شد.


در این جلسه که تعدادی از خبرنگاران رسانه€Œ های داخلی شهرستان خمینی€Œ شهر حضور داشتند پیرامون موضوعاتی همچون راه€Œاندازی خانه مطبوعات، چگونگی

حمایت€Œ های مادی و معنوی از خبرنگاران، فعال سازی روابط عمومی سازمان€Œ ها و ادارات شهرستان، روش €Œهای افزایش سرانه، بازدید خبر از سایت€Œ های خبری، افزایش دکه€Œ های فروش مطبوعات در شهر و تقویت آنها و چگونگی پوشش فراگیر و مثبت اخبار شهرستان در رسانه€Œ های ملی، استانی و داخلی و برخی دیگر از موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر شد.


در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر خمینی€Œ شهر نیز بر حمایت همه جانبه شورای اسلامی از تلاش€Œ های شبانه €Œروزی خبرنگاران تأکید کرد و گفت: به زودی سایت اطلاع€Œ رسانی شورای اسلامی شهر با رویکرد و مدیریت جدید فعال خواهد شد.


فرشته پریشانی در ادامه افزود: هدف ما احیا و معرفی چهره€Œ و جایگاه واقعی و سازنده شهرستان خمینی€Œشهر در بین مردم و رسانه€Œ هاست.
رئیس شورای اسلامی شهر تصریح کرد: خمینی€Œ شهر با وجود داشتن تاریخ و تمدن کهن ایرانی ـ اسلامی، مفاخر علمی و ادبی و موقعیت جغرافیایی ویژه نیازمند نگاه عمیق و خلاقانه اصحاب مطبوعات برای معرفی بهتر است.