از همه خبرنگاران شهرستان، متعهد و واقع گرا تشکر می کنیم

ارسال در سایرعناوین

روز خبرگار، بصیرت مردم، وظایف دولت طبق حدیث نبوی و سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام و غواص در پارک پیروزی از جمله مطالب نماز جمعه 19 مرداد 1397 در خمینی شهر بود.

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار گفت: از همه خبرنگاران شهرستان مخصوصاً آنانی که با نماز جمعه همکاری دارند؛ فرصت آنلاین، نمایندگی صدا و سیما و خبرگزاری فارس و دیگر سایتهای خبری که اخبار واقعی را منتشر می کنند، از همه خبرنگاران متعهد و واقع گرا تشکر می کنیم.

خطیب جمعه از مردم درخواست کرد: هوشیار و بیدار باشید. آنهایی که دستور به تجمع می دهند همانهایی هستند که خودشان حقوق بشر را پایمال می کنند ولی حالا دایه مهربانتر از مادر شده اند. ممکن است شعار حق بدهند ولی باطل را اراده کرده اند. ملت ما بصیر است مخصوصاً شما خمینی شهریها که خیلی چشم و دلتان پاک است و روح انقلابی و تقوا در وجودتان هست. شما هستید که نمی گذارید آمریکا هیچ غلطی بکند.

نماینده ولی فقیه در ادامه بحث هفته گذشته با بیان حدیثی نبوی، وظایف دولت را سه چیز برشمرد و گفت: یکی حفظ امنیت جامعه چه اقتصادی چه فرهنگی. دولت باید تمام مرزها مخصوصاً مرزهای فرهنگی را امن کند.

مسؤول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان حمایت از مظلوم را وظیفه دولت دانست و ادامه داد: هر جا ظلم می شود، دولت باید جلوی آن را بگیرد. باید انقلابی بود. در برخی تخلفات باید قاضی در صحنه باشد و فوراً حکم صادر و اجرا گردد مثلاً احتکار صورت گرفته باید همان موقع که محرز شد مجازات انجام شود.

استاد حوزه و دانشگاه سومین وظیفه دولت را شایسته سالاری دانست و گفت: دولت باید انسانهای صالح و سالم را به عنوان کارمند انتخاب کند. شایسته سالاری باشد نه حزب سالاری و دوست سالاری. باید در دستگاه مدیریت کشور روح جهادی و حزب اللهی حاکم باشد تا تمامی مشکلات حل گردد آن وقت است که آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه شهرمان وی با اشاره به هفته آینده که سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام و غواص در پارک پیروزی است، گفت: این شهدا مهمان شما خمینی شهریها هستند و تا الان خوب میزبانی کرده اید. صبح جمعه آینده مراسم دعای ندبه و سخنرانی در آنجا برگزار می گردد همچنین مراسم دعای عرفه که امسال بجای مصلی در آنجا برگزار می کنیم. ان شاءا... شرکت کنید.