از سربازان گمنام نماز جمعه تشکر می کنم

ارسال در سایرعناوین

سالروز برپایی نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، سالگرد عملیات مرصاد، سخنان اخیر رئیس جمهور و تحریم از جمله مطالبی بود که در نخستین نماز جمعه مرداد 1397 در خمینی شهر بیان شد.

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی با گرامیداشت 5 مرداد سالروز برپایی نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی گفت: جا دارد از تمامی کسانی که در خدمت نماز جمعه هستند مخصوصاً از سربازان گمنام نماز جمعه یعنی اعضای ستاد نماز جمعه که بدون ادعا و با تحمل کنایه ها و نامهربانیها هر هفته نماز جمعه را مدیریت می کنند، تشکر کنم.

خطیب جمعه با توضیح عملیات مرصاد در 5 مرداد 1367 و حمله منافقین به تحریک صدام و پیروزی ایران گفت: مشکلات و بلاهایی که در بیش از 50 سال اخیر بر سر ایران آمده، از طریق آمریکا بوده است. آمریکای امروز همان آمریکای بی رحم بدقول متکبر دیروز است؛ همانی که صدام را تجهیز و حمایت نمود، همانی که در تضعیف ایران تلاش کرد، همانی که هواپیمای مسافربری را انداخت، همانی که چاه های نفت را به آتش کشید، همانی که به منافقین پناه داد. مردم حواسشان باشد آمریکا شمشیر را از رو بسته و می خواهد با ایجاد شایعات و ناامیدی مردم را از نظام و دولت جدا کند.

استاد حوزه و دانشگاه با ابراز خرسندی از سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: همچنین تشکر می کنیم که دولت در زمینه اقتصاد تحولاتی را ایجاد می نماید از جمله عوض کردن رئیس بانک مرکزی که ضعف مدیریتش مسلم بود.

نماینده ولی فقیه با تفسیر آیه 7 سوره منافقون گفت: قضیه "تحریم" فقط مربوط به امروز نیست، صدر اسلام هم بوده است. خداوند در پاسخ به تحریم کنندگان در این آیه می فرماید گنجینه هاى آسمانها و زمین دست خداست و هرگاه بخواهد مسلمانان را توانگر مى کند. در آخر آیه هم آمده فهم و شعور منافقین بیشتر از این نمی رسد. مردم خمینی و امت خامنه ای با تحریم و تهدید نظام و رهبری را تنها نخواهند گذاشت.