اتحادیه تشکلهای قرآنی مراسم افطاری برپاکرد

ارسال در سایرعناوین

هفدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکلهای قرآنی و سومین همایش خیّرین قرآنی ثقلین خمینی شهر در قالب ضیافت افطاری در مرکز فرهنگی رفاهی یاس (خانه معلم خمینی شهر) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین این برنامه روز سه شنبه 9 خرداد 1396 همزمان با شب پنجم ماه مبارک رمضان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز گردید.تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان مهدی مردان¬مرد، اجرای گروه تواشیح و گزارش مدیر عامل اتحادیه از برنامه های این مراسم بود.
لازم به ذکرست این اتحادیه محفلهای «به استقبال بهار قرآن» را قبل از حلول ماه مبارک رمضان در 10 مسجد نقاط مختلف شهر برپا کرد که به عنوان کاری تازه و نو با استقبال خوب قرآنیان مواجه شد.
بررسی محافل جزءخوانی¬های مساجد و مراکز قرآنی در طول ماه مبارک و معرفی جزءخوانی¬های برتر طی مراسم باشکوهی پس از ماه رمضان از دیگر برنامه¬های این اتحادیه می¬باشد.
گفتنیست در حال حاضر حدود 100 تشکل قرآنی عضو اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر هستند و بیش از 200 نفر به عضویت مجمع خیرین قرآنی ثقلین درآمده اند و ماهانه مبلغ 5000 تومان و بیشتر جهت مصرف امور قرآنی به این مجمع کمک می کنند.داوطلبان به عضویت در مجمع خیّرین می توانند با شماره 09358060248 تماس بگیرند.