دفتر نماینده مجلس افتتاح شد

ارسال در سایرعناوین

 باحضورمسولین واقشارمردم دفترنماینده درمجلس شورای اسلامی گشایش یافت.دراین آیین سیدجوادابطحی نماینده مجلس بابیان اینکه وحدت وهمدلی مهمترین رکن پیشرفت شهربه حساب می آید یکی از مهم€Œترین مشکلات شهرستان را عدم اجرای طرح€Œهای نیمه تمام اعلام کرد. به گزارش خبرنگارفرصت آنلاین، وی که در مراسم افطاری به مناسبت افتتاح دفترش در خمینی€Œشهر سخن می گفت افزود: دیدگاه من به€Œ عنوان نماینده، ثبات مدیریتی در شهرستان است نه تغییر مدیریتی. تغییر مدیریت در زمانی باید انجام شود که ضرورت احساس €Œشود.


نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی شهرستان با تاکید بر اینکه حداکثر همراهی و همگامی را با مسؤولان شهرستان دارم، گفت: با قاطعیت اعلام می€Œکنم اعتقاد دارم مدیرانی که تلاش می€Œکنند در مرز قانون قدم بردارند، تکریم ارباب رجوع دارند و موجب نارضایتی مردم و بدبینی به نظام و انقلاب نمی€Œشوند، باید حمایت شوند و به کار خود ادامه دهند.


ابطحی افزود: مدیرانی که تخلف می€Œکنند باید از طریق راهکارهای قانونی نه از طریق نماینده مردم در مجلس، با آن€Œها برخورد شود. وی باتمجیدازعملکردجهادی برخی نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان افزود: نمونه انقلابی بودن حرکت جهادی شهردار در پیشبرد طرح های عمرانی شهراست و دیگر دستگاه ها هم باید نهایت تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم انجام دهند.


وی با اشاره به شایعات منتشر شده از طریق فضای مجازی بیان داشت: شهردار تنها مقام اجرائی است که نماینده شهرستان نمی €Œتواند در عزل و نصب وی دخالت و یا حمایتی داشته باشد، شوراهای شهرستان مسؤول تغییر شهرداران شهرستان هستند.