از شهردار حاج حیدری و شهرداران مناطق تقدیر شد

ارسال در سایرعناوین

همه ساله در واپسین روزهای سال و با فرارسیدن 25 اسفند سالروز شهادت شهید باکری به عنوان شهردار شهید، فرصتی دست می دهد تا فعالیت شهرداران بیش از پیش دیده شده و به طرزی ویژه مورد تقدیر قرار گیرد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مدیران ادارات از راعی سرپرست فرمانداری گرفته تا سرهنگ جعفری نژاد فرمانده نیروی انتظامی، کریمی دادستان و روسای دیگر نهادهای شهرستان از جمله ترابی رییس بهزیستی، موسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد، اعضای شورای شهر و همچنین مدیران شهرداری، شهرداران مناطق چهارگانه و مدیرعاملان سازمان های تابعه شهرداری با حضور در دفتر شهردار حاج حیدری و با تقدیم گل از تلاش پیگیر و بی وقفه وی در امر آبادانی شهر تقدیر کردند. در میان مردمی که برای تبریک و تقدیر به دیدن شهردار آمده بودند چهره های جالبی نیز دیده می شد که از جمله آنها می توان به حاج مهدی منصوری مداح اهل بیت (ع) از اهالی شهر اصفهان اشاره کرد.

روسای صندوق های قرض الحسنه خمینی شهر و همچنین مدیرعامل خیریه بقیت اله الاعظم ویژه حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج نیز از جمله گروه های مردمی بودند که با شهردار دیدار کردند.
شهردار حاج حیدری نیز ضمن تشکر از همه کسانی که این روز را گرامی داشتند با اهدای لوح تقدیر از شهرداران مناطق چهارگانه مظاهری، حاج هاشمی، شیرانی و تقی پور تقدیر کرد و گفت: اگر همراهی ها و زحمات بی وقفه شما نبود انجام این طرح های عمرانی میسر نمی شد.

photo 2017 03 16 10 49 33
یکی از گروه های نمایش شهر که این روزها زیر نظر سازمان رفاهی تفریحی خود را برای ایام نوروز و اجرای برنامه برای شهروندان و میهمانان نوروزی آماده می کند نیز با حضور در بام سبز و با اجرای نمایشی روز شهردار را به وی تبریک گفتند.

 

تصاویر این مراسم را در بخش گزارش تصویری مشاهده کنید.

Â