از دانشجویان و دانش آموزان ممتاز کارکنان شهرداری تقدیر شد

ارسال در سایرعناوین

جشن تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز کارکنان شهرداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین در این مراسم که هرساله به منظور تقدیر از فرزندان دانش آموز و دانشجوی کارکنان شهرداری برگزار می شود، برنامه های شاد و سرگرم کننده از قبیل شعبده بازی، تقلید صدا و... برگزار شد و در پایان از حدود 300 دانش آموز و دانشجوی ممتاز تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم شهردار ضمن اشاره به طرح های عمرانی اجرا شده در طول بیش از دو سال و نیم از دوره شهرداری و شورای جاری از مسؤولین شهر، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری به خاطر تلاش شبانه روزی و همت بالایشان تشکر کرد.

علی اصغر حاج حیدری به سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر فنی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی کشور اشاره کرد و افزود: در جریان این سفر مصوب شد که یکی از خانه های قدیمی شهر توسط راه و شهرسازی خریداری شود و به عنوان خانه فرهنگ شهر استفاده شود.

IMG 6640

وی همچنین افزود: مدیرکل راه و شهرسازی قول داد که تا یک ماه آینده نسبت به حل مشکل منظریه اقدام نماید که اگر خانواده بزرگ شهرداری بتواند این مشکل را با همکاری راه و شهرسازی حل کند کار بزرگی انجام داده است.

شهردار با بیان این که 600 هکتار بافت فرسوده و خالی از سکنه در خمینی شهر وجود دارد افزود: مصوب گردید تسهیلات برای احیای 3/6هکتار از این بافت در اختیار ما قرار گیرد.

حاج حیدری تعامل بین شهرداری خمینی شهر و اصفهان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: طراحی میدان استقلال به گونه ای طراحی شد که به خمینی شهر نیز توجه شده است. این طرح 250 میلیارد تومان هزینه دارد که قسمت عمده اش صرف اجرای ورودی و خروجی خمینی شهر خواهد شد.

وی به افتتاح مجموعه تجاری کاروان سرا با حضور معاون وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی اشاره نمود. همچنین نوید افتتاح مجموعه فرهنگی نیلفروشان در آینده ای نزدیک را داد.

علی اصغر حاج حیدری امسال را سال افتتاح های شهرداری دانست و از طرح های خیابان مرکزی و شهید صدوقی به عنوان مهمترین این افتتاح ها نام برد.

 

Â