در خمینی شهر 400 ورزشکار ملی پوش داریم

ارسال در سایرعناوین

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در این همایش با بیان اینکه شهرستان خمینی شهر منبعی برای پرورش قهرمانان و مدال آوران جهانی و ملی می باشد، گفت: با وجود بضاعتهای کم مالی از قهرمانان و مدال آوران شهرستان حمایت می کنیم.
وی بیان داشت: در سال گذشته اکثریت هیات های ورزشی که از حساسیت خاص خود برخوردار بودند ساماندهی شدند و امیدوارم این هیات ها به جایگاه ورزشی و قهرمانی خود در کشور برگردند.
رییس اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: قهرمانان ورزشی پرچمدار و سفیران شهرستان، استان وکشورمان در مسابقات ملی وجهانی بوده اند.
جواد محمدی افزود: در شهرستان خمینی شهر بالغ بر 14 هزار نفر ورزشکار فعال و مستمر فعالیت دارند و طبق آخرین آمار اداره کل ورزش و جوانان  استان اصفهان، شهرستان خمینی شهر بیشترین ورزشکار سازمان یافته را بعد از شهر اصفهان دارد و رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه مسوولین شهرستان حمایت خیلی خوبی از قهرمانان و مدال آوران و هیات ورزشی داشته اند ودارند، گفت: در شهرستان خمینی شهر بیش از 400 نفر قهرمان و ورزشکار ملی پوش کشوری فعال هستند که تعدادی زیادی از آنها در مسابقات مختلف ورزشی رتبه جهانی کسب کرده اند.
 محمدی با تاکید بر اینکه مسوولین شهرستان به خصوص نماینده مردم درمجلس و شهرداری واعضای شورای شهردر برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی همکاری حمایت های  بسیار خوبی داشته اند گفت:شهرستان خمینی شهر در دوسال گذشته در بخش پرورش و شناسایی قهرمانان ورزشی به صورت انفرادی و قهرمانی رشد بسیار خوبی داشته است.
به گفته وی، در حوزه فعالیت عمرانی اتمام پروژه نیمه کاره زمین چمن ورزشی مجموعه قدس با همکاری ومشارکت شهرداری و خیرین ورزش یار مهمترین اقدام عمرانی ورزشی شهرستان در سال جاری خواهد بود.
لازم به ذکر است از مجموعه 70 نفر مدال آور 20 نفراز آنها در رشته های مختلف ورزشی موفق به کسب رتبه های جهانی شده اند.