دودستگی های موجود در هیئت بسکتبال خمینی شهر، استعدادها را به اصفهان كشاند

ارسال در سایرعناوین

basketمهران بابایی نیا متولد 1374 در باولگان خمینی شهر است. از تابستان 86 که با همراهی پدرش به هیئت بسکتبال خمینی شهر رفت تاکنون موفق به کسب مقام هایی در این رشته ورزشی شده که در نوبه خود کم سابقه است: سوم شهرستان، اول باشگاه های خمینی شهر، سوم کشور، قهرمان دبیرستان های شهر و مقام سوم استان در بین شهرستان ها و نواحی اصفهان از جمله مقام هایی ست که مهران بابایی نیا همراه تیمش کسب کرده است.

وی پیش از روی آوردن به بسکتبال ، فوتبالیست بود ولی مصدومیت در فوتبال در سال 84 و تشویق پدرش مبنی بر ادامه ورزش در رشته بسکتبال سبب شد که به این رشته ورزشی روی بیاورد.

دودستگی های موجود در هیئت بسکتبال خمینی شهر که در یک سال اخیر ازدیاد پیدا کرده است وی را به باشگاه های اصفهان کوچاند و باشگاه فولاد ماهان سپاهان میزبان این جوان خمینی شهری شد. وی اکنون یکی از 12 نفر استان است که برای شرکت در تیم ملی معرفی شده است.  او می گوید که همین دودستگی ها باعث شده که خمینی شهر تاکنون نتواند تیم قدرتمندی درست کند اگرچه استعدادهای خوبی در شهر هستند ولی همین اختلاف ها و همچنین نبود سالن و یا عدم اختصاص وقت کافی به بسکتبال خمینی شهر در سالن ها، سبب شده که کمتر در این رشته موفقیتی کسب کنیم.

مربیان تاثیرگزار در موفقیت های مهران، حمید شمس و بهروز رزاقی پور هستند که زمینه های پیشرفت وی را فراهم آوردند و موفقیت های آتی وی به میزان تلاش هایی که از این پس خواهد داشت بستگی دارد.