از جامعه بسکتبال شهر تجلیل شد

ارسال در سایرعناوین

شامگاه روز 13 دیماه طی مراسمی از خانواده بزرگ بسکتبال شهر از پدر بزرگ تا نوه در سالن ورزشگاه انقلاب باحضور مسولین استانی و شهرستانی توسط کانون بسکتبال نقش جهان سازمان رفاهی تفریحی با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد. به گزارش خبرنگار فرصت، در این برنامه که با بازی نمایشی پسران بسکتبالیست همراه بود، شهردارحاج حیدری طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان تحولات دوسال گذشته شهر را که توسط خیران و شهرداری رقم خورده بود برشمرد و افزود: شان مردم این شهر بیش از آن چیزی است که انجام شده است. حاج حیدری اظهار امید واری کرد تا پایان سال ورزشگاه شهدای خوزان در اختیار ورزشکاران قرار گیرد. در ادامه برنامه محسن صادقی رییس هیات بسکتبال استان که با تعدادی از اعضای این هیات میهمان برنامه بود طی سخنان کوتاهی به فواید شکل گیری کانون نقش جهان اشاره کرد و گفت: وجود چنین کانون هایی در جهت اهداف نظام در راستای ایجاد فضای سالم و پر نشاط برای فرزندان این مرز و بوم است. در بخش پایانی این برنامه توسط شهردار، رییس هیات بسکتبال استان، پریشانی رییس شورای شهر، خانم

حیدری فر عضو شورا، رییس هیات رییسه بسکتبال استان و مشاور شهردار اصفهان دکتر انصاری مهر و سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال کشور از روسای هیات های بسکتبال شهر از بدو تاسیس تاکنون آقایان رضا مهربان،حاج محمود عموشاهی، حاج غفار غفور زاده، جعفر اعلایی، حاج محمد حسین شاهین، جمشید فریدونی، شادروان مرتضی صرامی و حاج غلامحسین عموشاهی تجلیل به عمل آمد. تقدیم لوح سپاس به رییس هیات بسکتبال استان از طرف شهردار و اهدای لوح و هدیه به بازیکنان کانون راه یافته به تیم های استانی و کشوری و ملی آقایان علی مالکی، مجیدقصری و امیر حسین مجیری از دیگر بخش های این مراسم بود. تجلیل از شهردار حاج حیدری توسط هیات بسکتبال استان و هیات رییسه بسکتبال استان به پاس حمایت های وی از ورزش شهرستان از نکات قابل توجه این مراسم بود. در ادامه برنامه تجلیل که تعدادی از اعضای شورای شهر و چند تن از خیرین ورزشیار از جمله سلامتیان حضور داشتند از اعضای کانون که تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام رسانده بودند و چند تن از خیران و فعالان ورزش شهر از جمله مجتبی میردامادی مربی تیم هندبال نیز تجلیل به عمل آمد. در بخش دیگری از برنامه از اعضای دختر و پسر راه یافته به تیم های منتخب و نیز تیم های قهرمان استانی در رده های مختلف سنی از جمله تیم مینی بسکتبال ومهندس صفارو علیرضا پیمانی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی و نیز گلستانه مدیر عامل کانون توسط هیات استان و شهرداری قدردانی و تجلیل شد.

photo 2016 01 04 10 48 31
گفتنی است کانون بسکتبال نقش جهان در سال 1380 توسط شهرداری خمینی شهر تاسیس شد و تاکنون موفق شده حدود 4 هزار نفر را آموزش دهد و تعدادی از استعداد های خود را به تیم های منتخب و باشگاهی و ملی معرفی کند.

photo 2016 01 04 10 52 56