افتتاح سالن های ورزشی سپاه صاحب الزمان به صورت ویدئوکنفرانس در درچه

ارسال در سایرعناوین

عصر دومین روز از هفته بسیج، 31 سالن ورزشی سپاه صاحب€Œ الزمان(عج) استان اصفهان به صورت نمادین و از طریق ویدئو کنفرانس، در ناحیه مقاومت بسیج درچه افتتاح و به بهره€Œ داری رسید. به گزارش فرصت آنلاین به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ارتباط راه دور خود در حضور مسئولان سپاه استان، مسئولان شهرستان

خمینی€Œ شهر و شهر درچه گفت: سپاه صاحب€ Œالزمان(عج) استان اصفهان بیشترین افتخارات را در احداث سالن €Œهای ورزشی سازمان بسیج به خود اختصاص داده است.

 

سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب€ Œالزمان نیز با بیان اینکه ساخت استخرهای ورزشی در دستور کار سازمان بسیج و سپاه صاحب€Œ الزمان قرار دارد، گفت: در آینده نزدیک ساخت استخرهای شنا در تعدادی از مراکز شهرستان €Œهای استان از جمله شهرستان خمینی€ Œشهر آغاز خواهد شد.

 

در بخش پایانی این مراسم فاطمه جزینی؛ نوجوان درچه€ Œای ووشوکار و قهرمان کشور، مدال€Œ های مسابقات جهانی خود را به یکی از مادران شهدا و به نمایندگی 175 شهید غواص اهدا کرد.

در این مراسم احمد رضوانی فرماندار خمینی €Œشهر، تعدادی از مسئولان شهرستان خمینی €Œشهر و درچه و برخی از خانواده €Œهای شهدای ورزشکار حضور داشتند.