35 تیم فوتبال به جام رمضان چشم دوخته اند

ارسال در سایرعناوین

مسابقات فوتبال جام رمضان شهرستان خمینی شهر از ابتدای ماه رمضان با شرکت 26 تیم در رده سنی بزرگسالان و 9 تیم در رده سنی جوانان  درسالن انقلاب آغاز شد. دبیر هیات فوتبال شهرستان دراینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: بازی های بزرگسالان از اول ماه رمضان شروع شد و بازی های جوانان از ششم ماه رمضان. تا کنون هر شب سه بازی ترتیب می دادیم و از امشب به بعد شبی چهار بازی خواهیم داشت.

IMG 7074

نوروزی با اشاره به اینکه بازی ها هر شب از ساعت 9:15 آغاز می شود و تا ساعت 12 به طول می انجامد از استقبال خوب شهروندان از این بازی ها خبر داد و گفت: هر شب دست کم 500 تماشاگر داریم.

IMG 6943

به گفته وی همه تیم های شرکت کننده به جام رمضان چشم دوخته اند و بازی نهایی در شب عید فطر صاحب جام را مشخص می کند. نوروزی کیفیت بازی های امسال را به دلیل تعداد کمتر تیم های شرکت کننده بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در فراخوان هایمان ذکر کرده بودیم که تیم های علاقمند تنها از 12 تا 22 خرداد فرصت ثبت نام دارند و برای همین هیچکدام از تیم هایی را که بعد از این تاریخ مراجعه کردند، نپذیرفتیم. وی یکی دیگر از دلایل بهبود کیفیت جام رمضان امسال را این دانست که مسوولیت کلیه هزینه ها و درآمدها با هیات فوتبال است.

IMG 6962

گفتنی است هر تیم برای شرکت در این جام مبلغ 300 هزار تومان به حساب هیات فوتبال واریز کرده است.