رییس هیات فوتبال شهرستان استعفا کرد

ارسال در سایرعناوین

به گزارش فرصت، عضو شورای شهر خمینی شهر و رییس مستعفی هیات فوتبال شهرستان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا گفت: به توصیه دوستان به ویژه رییس اداره ورزش و جوانان مسئولیت هیات فوتبال شهرستان را قبول کردم و هدف من از قبول این مسئولیت برداشتن گامی برای توسعه ورزش فوتبال در خمینی شهر بود.

 

عبدالله کیانی با اشاره به وجود اختلافات گذشته بین هیات فوتبال شهرستان و هیات فوتبال استان اصفهان برای تصدی مسئولیت هیات فوتبال این شهرستان گفت: اداره ورزش و جوانان خمینی شهر وعده هایی برای حل مشکلات فوتبال این شهرستان داد.


رئیس شورای استان اصفهان گفت: در سال های گذشته، سالن ورزشی «مادر» در اختیار هیات فوتبال قرار داشت و امسال نیز در خواست ما این بود که این سالن برای استفاده علاقه مندان به ورزش فوتبال و کسب در آمد برای جبران هزینه های هیات شهرستان، در اختیار هیات فوتبال خمینی شهر قرار گیرد.

 

کیانی اظهار کرد: متاسفانه برخلاف قول مسئولان اداره ورزش و جوانان، سالن ورزشی مادر به بخش خصوصی واگذار و از اختیار هیات فوتبال خارج شد.
وی افزود: بر اساس قانون، اعضای هیات فوتبال شهرستان باید با نظر رئیس این هیات انتخاب و به هیات فوتبال استان معرفی شوند اما متاسفانه معرفی بعضی از افراد از جمله خزانه دار، دبیر هیات فوتبال با مخالفت های رئیس اداره ورزش و جوانان روبرو شد و به رغم جلسات مکرر با مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان، وی به خواسته خود اصرار کرد و دلائل قابل قبولی نیز برای اصرار خود ارائه نکرد.


رئیس هیات فوتبال خمینی شهر با بیان اینکه در این مدت تلاش زیادی داشتم تا با تعامل و همدلی مشکلات هیات فوتبال شهرستان را حل و اعضای هیات را انتخاب کنیم، گفت: بعد از گذشت سه ماه با کارشکنی های متعدد از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان برای انتخاب اعضای هیات فوتبال روبرو شدم.

 

وی با تاکید براینکه باید روحیه استقلال هیات های ورزشی حفظ شود گفت: در ماه های گذشته به روحیه عملکرد مستقل هیات فوتبال شهرستان خمینی شهر آسیب زیادی وارد شد.
وی گفت: وعده هایی برای توسعه ورزش فوتبال و ارتقای جایگاه شهرستان در استان و کشور به فعالین و جوانان و علاقه مندان فوتبال در خمینی شهر داده بودم اما با مشاهده مداخلات و کارشکنی اداره ورزش و جوانان شهرستان تصمیم به استعفا گرفتم.


وی که عضو شورای شهر خمینی شهر نیز می باشد، خطاب به مسئولین هیات فوتبال استان اصفهان اظهار کرد: امیدوارم مسئولین هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان هرچه سریع تر فرد مناسب را به عنوان سرپرست هیات فوتبال این شهرستان معرفی کنند تا از ایجاد رکود و دلسردی جوانان و اهالی فوتبال جلوگیری شود.


رئیس مستعفی هیات فوتبال خمینی شهر افزود: چمن زمین فوتبال مجموعه قدس از بیش از دو سال تاکنون برای بازسازی تخریب و به حال خود رها شده است.
وی افزود: یکی اهداف شورای شهر و شهرداری خمینی شهر، تکمیل این زمین چمن با کمک خیرین است.