گام زن جلو و عقب

ارسال در سایرعناوین

نام دستگاه: گام زن جلو و عقب

 

عملکرد دستگاه:
دستگاه گام زن ،پياده روي را شبيه سازي کرده و باعث تقويت فعاليت هايقلبي - تنفسي بدن، تقويت ماهيچه هاي شکم و كمر، افزايش انعطاف پذيري، توازن و تقويتعضلات ران و پا می شود و مناسب براي افزايش سلامت كشش ماهيچه هاي كمر و ستون فقرات و مفاصل در قسمت پايين بدن و از بين بردن ضعف بنيه و ماهيچه‌اي و .. مي باشد. امروز به دليل آلودگي هوا و شلوغي خيابان ها و کوچکي فضا ها ، کمتر مي توان در خيابان ها قدم زد که این دستگاه مي تواند در محيط هاي کوچک امکان قدم زدن را فراهم آورد. این دستگاه براي تمام افراد با سنين مختلف مناسب بوده و براي بيماران قلبي و عروقي با رعایت اصول ایمنی پيشنهاد مي گردد.

 

نحوه استفاده از دستگاه:
دستگیره را محکم بگیرید و برروی پدالها بایستید، مرکز ثقل بدن خود را تنظیم کنید و سپس به سمت جلو و عقب پدال را حرکت دهید. در استفاده از دستگاه گام زن بايد دستگيره ها را محکم نگه داشت تا تعادل بدن حفظ گردد.
•    بادستگاه گام زن مي توان کيلومتر ها پياده روي صبحگاهي انجام داد و اين پياده روي موجب گردش خون بيشتر در بدن شده و اين باعث مي گردد تا قلب شما خون بيشتري به مغز و عضلات شما برساند و شما روز را شادابتر، شادتر و با نشاط تر آغاز نمایید و با روحيه بالاتر و قوي تري كار روزانه خود را آغازنمایید.