تنم برای اهتزاز پرچم ایران می‌لرزد/ با حمایت قهرمان پاراالمپیک می‌شوم

ارسال در سایرعناوین

میثم متقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از سال 2008 به وزنه‌‌برداری علاقمند شدم و در باشگاه هیرمند با میز سالم‌ها تمرین و پس از دو سال به تیم ملی وزنه‌برداری معلولین دعوت شده و در حال حاضر رکورددار جوانان جهان هستم.
وی تصریح کرد: در رقابت‌های جهانی امارات 59 کشور با 350 نفر ورزشکار شرکت کرده بودند، من در حرکت اول 175 کیلو را موفق شدم بزنم که مدال طلای من را قطعی کرد و پس از آن در حرکت دوم قصد داشتم رکورد بشکنم که در کمال تاسف نتوانستم.
وزنه‌بردار معلول ملی‌پوش خمینی‌شهری با بیان اینکه خودم را برای رقابت‌های پاراالمپیک 2016 آماده می‌کنم، ادامه داد: دو سال پیش در رقابت‌های جهانی مدال نقره و در آبان ماه در بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب مدال طلا شدم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار به شکستن رکورد سیامند رحمان هستید، افزود: چرا امید نداشته باشم انسان به امید زنده است تلاش می‌کنم تا با یاری خداوند رکورد قوی‌ترین معلول جهان را بشکنم.
متقیان اضافه کرد: سطح رقابت‌های جهانی امارات حتی از مسابقات پاراالمپیک نیز بسیار بالاتر بود.
وزنه‌بردار معلول ملی‌پوش خمینی‌شهری گفت: از مسئولین درخواست دارم من را از لحاظ مالی مورد حمایت خودشان قرار دهند تا بتوانم پرچم ایران را در مسابقات بین‌المللی به اهتزاز در بیاورم.
وی تاکید کرد: امکانات در شهرستان خمینی‌شهر بسیار پایین و صفر است و برای تمرینات مجبورم هر روز به اصفهان بروم.
وزنه‌بردار جوان ملی‌پوش خمینی‌شهری تصریح کرد: یک میز تمرین ندارم و درخواستم از مسئولین این است که از من حمایت کرده تا بتوانم مدال طلای پاراالمپیک را برای و استان و کشورم به ارمغان بیاورم.
وی افزود: هر لحظه خدا را شاکرم چراکه هر چه دارم از اوست و پس از لطف خداوند مدال‌هایی که کسب کردم 95 درصد تلاش خودم بوده است، و مابقی حمایت خانواده‌ام، برای رقابت‌های مالزی 2 میلیون پول ضمانت از من گرفته‌اند که آنرا از برادرم گرفتم و هیچ فرد دیگری نیز من را کمک نکرد.
متقیان تصریح کرد: برای تمریناتم نیز باید پول زیادی پرداخت کنم، اما اطمینان دارم در صورتی‌که حمایت شوم به طور حتم قهرمان پاراالمپیک می‌شوم.
وی با بیان اینکه 19 ساله هستم اما هر فردی من را می‌بیند فکر می‌کند 30 سالم است، افزود: از جوانی و همه چیز خودم در رشته‌ای که بسیار سخت است گذشته‌ام.
وزنه‌بردار معلول ملی‌پوش خمینی‌شهری گفت: در رقابت‌های مالزی با 183 کیلوگرم رکورد دنیا را شکستم و اختلافم با رکورد سیامند رحمان که 7 سال از من بزرگتر است در حدود 90 کیلوگرم است.
وی اضافه کرد: برای قهرمانی تلاش میکنم و تمام بدنم برای آن لحظه که پرچم ایران بالا می‌رود می‌لرزد و آن لحظه از بهترین لحظات زندگیم است.