هارون الرشیدی: برای کسب سهمیه المپیک برنامه ریزی کرده ام

ارسال در سایرعناوین

 

domeidaniفقط یک ماه پس از تشکیل هیأت دو و میدانی شهرستان، مهدی هارون الرشیدی جوان 19 ساله خمینی شهري در مسابقات قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب مقام قهرمانی شد. به گفته پورصالحی مربی این ورزشکار، این مسابقات در دو مرحله برگزار شد که مهدی هارون الرشیدی در مرحله اول و در مشهد مقام سوم و در مرحله دوم در شیراز مقام اول را کسب کرد.

 

مهدی هارون الرشیدی درباره این مسابقات گفت: رشته من 800 متر است و ضمن کسب مقام اول در این رشته، در دو امدادی در رشته 4 در 400 متر نیز موفق به کسب طلا شدم. وی درباره گرایش خود به این رشته گفت: ده سال پیش بود که در مسابقه دو عمومی آقای پورصالحی شرکت کردم و به عنوان یکی از 6 نفر برتر انتخاب شدم و در این چند سال زیر نظر ایشان رو به پیشرفت حرکت کرده ام. وی افزود: رکورد بنده 53/1 ثانیه است که امیدوارم در مسابقات جهانی سریلانکا این رکورد را کاهش داده و به رکورد 50/1 ثانیه کشور برسم.

ملی پوش خمینی شهری تیم دو و میدانی جوانان ایران افزود: برنامه ریزی من برای کسب سهمیه المپیک است و خیلی امید دارم که بتوانم طبق برنامه ریزی که به کمک آقای پورصالحی کرده ام به آن مرحله از قهرمانی برسم.

پورصالحی مسؤول هيأت دو و میدانی شهرستان که با تازگی راه اندازی شده در ادامه پیرامون وضعیت دو و میدانی شهر گفت: قهرمانی هارون الرشیدي نشان دهنده پتانسیل بالای شهر در این زمینه است و امیدوارم مسؤولین عنایت ویژه ای به این ورزش داشته باشند. صالحی پور از کلیه علاقمندان به این رشته علی الخصوص نونهالان و نوجوانان برای فعاليت زیر نظر هیأت دو و میدانی دعوت به عمل آورد.

پورصالحی در پایان گفت: علی هارون الرشیدی دیگر ورزشكار دو و میدانی خمینی شهر که در رشته 1500 متر فعالیت می کند نیز می توانست در این مسابقات بدرخشد که متأسفانه به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در مسابقات شرکت کند اما با رفع مصدومیت شاهد درخشش او نیز خواهیم بود.