افتخار بسکتبال خمینی شهر به نام اصفهان ثبت شد

ارسال در سایرعناوین

 

1280479702هفته گذشته در خبرها داشتیم که تیم کانون بسکتبال آموزش و پرورش خمینی شهر در مسابقات قهرمانی شهرستانهای استان اصفهان در مقطع سنی نوجوانان و موفق به کسب مقام سوم رقابتها شده است.

اما بر اساس گزارش های رسیده در این مسابقات که با حضور 8 تیم و در دو گروه 4 تیمی برگزار گردیده تیم های شهرضا و مبارکه مقام های اول و دوم و تیم نفت پایتخت اصفهان مقام سوم را کسب کرده اند. یکی از از فعالان بسکتبال شهر در این مورد توضیحاتی ارائه نموده که خواندنش خالی از لطف نیست:

 

  • کلیه نفرات تشکیل دهنده تیم نفت پایتخت اصفهان از کانون بسکتبال آموزش و پرورش در قالب تیم نفت پایتخت اصفهان در مسابقات شرکت نموده اند. نکته جالب اینکه تنها نماینده شهرستان در این مسابقات تیم کانون بسکتبال شهرداری خمینی شهر بود که متأسفانه هیچ مقامی را کسب نکرد.
  • متأسفانه قدرت بسکتبال شهرستان تحلیل رفته و هم اکنون کار به جایی رسيده که افتخارات بسکتبال شهر نیز به نام اصفهان ثبت شود.
  • پتانسیل بالای بسکتبال خمینی شهر با معرفی چند بازیکن ملی پوش در رده های سنی مختلف بر همگان اثبات شده اما ابهام بزرگ در کمرنگ بودن افتخارات تیمی این ورزش مهیج است. سؤال مهم اینکه چرا باید تیم قدرتمندی از خمینی شهر و به نام اصفهان به مسابقات اعزام شده و با کسب مقام افتخار دیگری را به اصفهان هدیه کند.
  • باید از مسؤولین تربيت بدني پرسید اگر واقعاً قدرت خمینی شهر در رشته بسکتبال دچار تفرقه نشود آیا هیچ شهری تاب مقاومت را در برابر آن خواهد داشت؟ مطمئن باشید همه اهالی بسکتبال از اتفاقات پشت پرده با خبر هستند و از مشکلاتی که اداره تربیت بدنی برای مربیان این ورزش به وجود آورده اطلاع دارند.

باید از تربیت بدنی آموزش و پرورش تقدیر کرد که با تشکیل کانون بسکتبال آموزش و پرورش خمینی شهر از پراکنده شدن استعدادها جلوگیری کرده و مطمئناً ادامه این روند به رشد بسکتبال شهر کمک شایانی خواهد کرد.

فرصت: بارها در این صفحه گفتیم و نوشتیم که دود اختلافات سلیقه ای میان تربیت بدنی و آموزش و پرورش فقط در چشم ورزش شهر خواهد رفت. سؤال اینکه مقصر این اتفاق تلخ چه کسی است؟