موفقیت کاراته کاران ذوالفقار و تیم اسکیت درچه در مسابقات قهرمانی کشور

ارسال در سایرعناوین

 

karateh- در تاریخ 6 و 7 مرداد مسابقات کاراته قهرمانی کشور یادبود مرحوم علی شاطرزاده در استان مازندران با حضور 700 کاراته کا از کل کشور و تعداد 70 نفر از استان اصفهان به مربیگری آقای محمدجعفر جزینی برگزار گردید

که ورزشکاران کاراته ذوالفقار درچه موفق به کسب مقامهای ذیل شدند:

 

حسین خوشکار مقام اول کومیته انفرادی نونهالان                                              kg30-

نصرا... نظری مقام اول کومیته انفرادی نونهالان                                                 kg35-

سجاد جزینی مقام دم کومیته انفرادی نونهالان                                                  kg25-

محمد جواد اسحاقیان مقام دوم کومیته انفرادی نونهالان                                      kg30-

ابوالفضل جزینی مقام سوم کومیته انفرادی نونهالان                                            kg30-

حمید جزینی مقام سوم کاتای انفرادی جوانان

- تیم هیأت اسکیت شهر درچه در رده آقایان در مسابقاتی که در مورخ 30 تیرماه 90 در کرمانشاه برگزار گردید موفق به کسب عناوین ذیل شد:

اشکان خلیلی در ماده 1000 متر نفر سوم

صدرا پناهنده در ماده 200 متر نفر سوم

- تیم امدادی متشکل از آقایان علی مساح، صدرا پناهنده و یوسف حجتی موفق به کسب مقام دوم گردیدند. همچنین از لحاظ تیمی تیم اسکیت درچه در بین 10 تیم شرکت کننده رتبه پنجم را در دوره اول کسب نمود.

تیم اسکیت نونهالان و نوجوانان استان اصفهان که 3 نفر از بازیکنان آن را بازیکنان شهر درچه تشکیل می دهند در سومین دوره لیگ سرعت ایران شرکت كرد. در دوره اول این مسابقات که در مورخ 4 تیرماه 90 در تهران برگزار شد محمد عابدی در ماده 300 متر و 500 متر بین 60 شرکت کننده از 33 تیم رتبه دوم را کسب نمود. همچنین امید پناهی نیز در ماده 100 متر مقام پنجم را به خود اختصاص داد. ر دوره دوم که مورخ 4 مرداد 90 به میزبانی تهران برگزار شد باز هم محمد عابدی از شهر درچه موفق شد در ماده 500 متر اول و در ماده 1000 متر رتبه دوم را کسب نماید. دوره سوم این مسابقات در تاریخ 23 شهریور ماه برگزار می شود. ضمناً محمد عابدی در حال حاضر پر افتخارترین بازیکن اسکیت شهر درچه محسوب شده که تاکنون در مسابقات کشوری 2 نشان طلا و 4 نشان نقره را کسب نموده است.