اجازه بدهید نفس بکشیم!

ارسال در سایرعناوین

 

salonسالن های ورزشی شهرستان خمینی شهر، از پر ایراد ترین فضاهای ورزشی شهر است. جدا از نرخ کرایه سالن ها که سر و صدای ورزش دوستان را در آورده، وضعیت امکانات آن ها نیز جای سخن بسیاری دارد.

 

این سالنها که بعضی از آنها ابعاد جالب توجه و قابل تأملی دارند از کوچکترین امکانات گرمایشی و سرمایشی نیز محروم هستند. سالن انقلاب که تازه تأسیس ترین سالن ورزشی شهر محسوب می گردد، در ابتدای تأسیس مشکلات فراوانی داشت که به همت اداره تربیت بدنی تا حدود بسیاری رفع گردید (البته در بحث امکانات سرمایشی و گرمایشی) اما سالن های سایر ارگانهای دولتی نظیر اداره کار و آموزش و پرورش دچار مشكلاتي است. این دو سالن در فصل تابستان به قدری دچار گرما می شوند که در بعضی اوقات نفس کشیدن نیز در آنها مشکل است و دریغ از یک هواکش استاندارد! و البته در فصل زمستان هم آن قدر سرد مي شود که نیاز به استفاده از پتو به شدت احساس می گردد.

سالن واقع در خیابان امیرکبیر که به نظر بهترین سالن شهرستان است دارای فقط دو هواکش معمولی است که در اکثر مواقع یکی از آنها خاموش است!

انتظار می رود مسئولان مربوطه فضا را به گونه ای فراهم کنند که اگر خدای ناکرده(!) مهمانی از شهرهای اطراف به این سالنها قدم گذاشت برای ادامه تنفس مجبور به استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی نباشد!