بهره‌برداری از مجموعه ورزشی ذوالفقار با حضور استاندار در خمینی شهر

ارسال در سایرعناوین

مجموعه فرهنگی ورزشی و زورخانه ذوالفقار محله آدریان خمینی€ شهر با حضور استاندار اصفهان، مسؤولان استان و شهرستان و جمعی از ورزشکاران همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) به بهره برداری رسید.
به گزارش فرصت آنلاین مجموعه فرهنگی ورزشی و زورخانه ذوالفقار آدریان در زمینی با مساحت 300مترمربع و زیربنای 500 مترمربع در 2 طبقه و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان ساخته شده است.
در این مراسم رسول زرگرپور جایگاه ویژه€ خمینی شهردر استان و کشور ، گفت: این شهرستان درهمه زمینه ها پیشرو بوده وعلما و بزرگان زیادی از این خطه برخاسته€ اند که نشان دهنده ویژگی€ها و ظرفیت€های مختلف مردم خمینی€شهر است.
وی با بیان اینکه ریشه€کن کردن آسیب€های اجتماعی در کشور یکی از دغدغه€ های رهبر معظم انقلاب است، افزود: سیاستی که دولت در رابطه با آسیب€های اجتماعی پیش گرفته، اجتماعی کردن مبارزه و برخورد با این آسیب€ ها و مشارکت همه مردم در این عرصه است و دومین سیاست نیز رویکرد پیش€گیری از بروز آسیب€ های اجتماعی است و یکی از راه€ هایی که می€ تواند در کاهش با آسیب€ های اجتماعی مؤثر باشد ورزش است.
در ادامه با تاکید بر اینکه از ظرفیت€ های شهرستان خمینی€ شهر وجود خیران ورزشی است، گفت:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اعلام وجود350 طرح ناتمام در سه سال گذشته در استان اصفهان ، گفت:اتمام نزدیک به 100 طرح را خیران و بخش€ های خصوصی در سطح استان به عهده گرفتند. محمد سلطان حسینی افزود: در شهرستان خمینی€ شهر هم خیران در این مدت اقدامات زیادی انجام دادند.

براساس این گزارش سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهرضمن اعلام آماری از حوزه ورزش شهرستان ، گفت: دراین شهرستان 55 هیأت ورزشی ، 40 باشگاه خصوصی فعال 15 هزار بیمه ورزشی وجود دارد.
مجتبی راعی افزود: ورزش پهلوانی با توجه برخوردار از ابعاد معنوی اهمیت و جایگاه ویژه€ ای در بین مردم مذهبی خمینی€ شهر دارد.