خمینی شهرنایب قهرمان جشنواره ورزشی والیبال نونهالان دختر کشور

ارسال در سایرعناوین

دومین جشنواره فرهنگی ، ورزشی والیبال نونهالان دختر کشور روز دوشنبه با قهرمانی تیم والیبال برخوار اصفهان به پایان رسید.به گزارش ایرنا از نوشهر در آئین اختتامیه این جشنواره که در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و ' مایدا چیچیچ ' سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشور حضور داشتند.
سرپرست کل مسابقات و ناظر فنی فدراسیون والیبال به خبرنگار ایرنا گفت : در پایان سه روز برگزاری این جشنواره ، تیم برخوار اصفهان اول و تیم های خمینی شهر و شهر بابک کرمان نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.نرگس افشین افزود : در این دوره از رقابت ها 150 ورزشکار در قالب 74 تیم به مدت سه روز با یکدیگر رقابت کردند.
وی گفت : در کل 164 بازی بین تیم های شرکت کننده با قضاوت 19 داور برگزار شد.
سرپرست کل مسابقات و ناظر فنی فدراسیون والیبال افزود : در این دوره از رقابت ها ، بهاره اکبری مهاجر از کرمان ، زهرا رضایی از اصفهان و آرمیتا بختیارکیا البرز به عنوان بهترین بازیکنان معرفی شدند.
وی شناسایی استعدادها، توجه به والیبال پایه و استفاده از بهترین های این رشته از سراسر کشور را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.
دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی والیبال نونهالان کشور سه شنبه هفته گذشته با حضور 700 ورزشکار در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر به مدت سه روز برگزار شده بود.
براساس همین گزارش در رقابت های پسران که 82 تیم از سراسر کشور حضور داشتند پس از برگزاری 146 مسابقه استان گلستان به مقام قهرمانی دست یافت.تیم های کاله مازندران، کاشان و گیلان نیز رتبه های دوم تا چهارم مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور در گروه پسران را به دست آوردند.