قهرمانی تیم «پیروزی الف» بر دیگر تیم های فوتبال محله دستگرد

ارسال در سایرعناوین

تیم «پیروزی الف» به سرپرستی هادی قربانی در مسابقات فوتبال جام وحدت محله دستگرد به مقام قهرمانی رسید. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این دسته از مسابقات که پس از 5 سال وقفه، مجددا توسط اهالی محل از 6 فروردین امسال آغاز شد تا 31 اردیبهشت به طول انجامید و طی آن تیم بسیج به سرپرستی مجتبی عزیزی به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم پیروزی ب بر سکوی سوم ایستاد.


یکی از مسوولان برگزاری این مسابقات دراینباره به خبرنگار ما گفت: 8 تیم در این مسابقات محلی شرکت کردند و بازی ها در قالب دو گروه چهارتایی در زمین خاکی ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شد. غلامرضا قربانی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات 4 میلیون تومان هزینه دربرداشت که یکی از اهالی محل به طور کامل این مبلغ را پرداخت کرد، افزود: به تیم قهرمان 600 هزار تومان به عنوان جایزه اعطا شد و جایزه تیم نایب قهرمان 400 هزار تومان بود. وی همچنین گفت که امیریوسفی و رحیم پور رییس و دبیر هیات فوتبال خمینی شهر با حضور در مراسم اختتامیه به تیم قهرمان 15 دست لباس ورزشی اهدا کردند. قربانی هزینه شرکت هر تیم در این دسته از مسابقات را 200 هزار تومان عنوان کرد و از بیمه شدن کلیه بازیکنان در طول این دو ماه خبر داد.


در این دور از مسابقات ابوالفضل عظیمی از تیم پیروزی الف عنوان آقای گل، احمدرضا جعفری از تیم پیشکسوتان عنوان بازیکن اخلاق، ولی اله ابراهیمی مربی تیم استقلال عنوان مربی نمونه اخلاق و تیم پیروزی ب عنوان تیم نمونه اخلاق را از آن خود کردند. تیم پیروزی ب اما در ادامه کاپ اخلاق را به رحمت اله عباسی سرپرست تیم پیشکسوتان تقدیم کرد.
قربانی ضمن تشکر از موسوی که از نیروی انتظامی در مراسم اختتامیه شرکت کرد و همچنین گروهی که از هلال احمر همراه با تجهیزات لازم برگزار کنندگان را همراهی کردند از عدم شرکت مسوولان شهرستان در این مراسم انتقاد کرد. قربانی که خود هزینه این مسابقات را تقبل کرده، گفت: حتی هیچ یک از مسوولان اداره ورزش و جوانان نیز دعوت ما را برای حضور دراین مراسم نپذیرفتند.


60 دونده از سراسر خمینی شهر در همایش دو ومیدانی دستگرد شرکت کردند
برگزاری همایش دو ومیدانی در مراسم اختتامیه این دور از مسابقات محلی با حضور 60 نفر شرکت کننده در رده های سنی مختلف از 7 تا 50 سال از سراسر خمینی شهر از دیگر برنامه های اختتامیه بود. مسوول برگزاری مسابقات دو و میدانی دراینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: علیرضا حاج هاشمی، علی خان احمدی و امیرمهدی آقامحمدی از تیم جوانان و شاهین خدادادی، مسعود فتحیان و جابر خداوردی از تیم بزرگسالان به مقام های اول تا سوم این مسابقات دست پیدا کردند. امیر شفیعی افزود: در پایان به 15 نفر از کل شرکت کننده ها نیز به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

وی طول مسیر این مسابقه را 3 کیلومتر عنوان کرد و گفت: دوندگان باید از میدان شهدای دستگرد تا ورزشگاه شهید دستگردی را می دویدند.

 

فوتبال نوجوانان و جوانان دستگرد را به خود مشغول کرد

قربانی در رابطه با انگیزه هیات برگزار کننده از برگزاری مجدد این جام گفت: در طول این دو ماهی که مشغول برگزاری این مسابقات بودیم نوجوانان و جوانان محل با انگیزه و نشاط این مسابقات را دنبال می کردند و همین باعث شده بود از پرداختن به سرگرمی های دیگر که عمده آن نشستن در قهوه خانه های محل است، دوری کنند. در طول این 5 سال که در برگزاری این جام وقفه ایجاد شده بود، متاسفانه نوجوانان و جوانان محل به سرگرمی های مضرّ پناه برده بودند.


به گفته مسوولانِ برگزاری این مسابقات، خداحافظی محمدعلی باقری یکی از فوتبالیست های محله دستگرد از تیم بزرگسالان و پیوستن وی به تیم پیشکسوتان یکی از رخدادهای جالب این دسته از مسابقات بود.

photo 2016 05 30 12 07 49
گفتنی است محمدعلی باقری در جوانی از بازیکنان تیم پیام خمینی شهر و همچنین تیم پاس اصفهان بوده است.

غلامرضا قربانی ضمن تشکر از فوتبالیست های پیشکسوت محله دستگرد که در این دو ماه وقتشان را به طور کامل به برگزاری این جام اختصاص دادند، گفت: داوران، کمک داوران، اعضای کمیته انضباطی و هیات برگزار کننده که در مجموع 30 نفر بودند همگی از اهالی محل انتخاب شدند.