مسابقات بیماران خاص با شرکت ورزشکاران خمینی شهری برگزارشد

ارسال در سایرعناوین

بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان در چهارمین دوره همایش سرسبزان صبوری در دو رشته «دارت» و «دوچرخه‌سواری» به رقابت پرداختند.
به گزارش فرصت آنلاین رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: چهارمین دوره همایش سرسبزان صبوری در دو رشته «دارت» و «دوچرخه‌سواری» برگزار شد.عباس یزدان‌پناه افزود: پس از فراخوان ثبت‌نام، 900 نفر از سراسر استان برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کردند اما 650 نفر در این جشنواره شرکت کردند.
وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سالن 17 شهریور افزود: همایش با پیاده‌روی شرکت‌کنندگان در مسیر چهارراه تختی به میدان امام حسین و بالعکس انجام شد و سپس ورزشکاران در دو رشته دارت و دوچرخه‌سواری به رقابت پرداختند.
به گفته رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان، ورزشکارانی از شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، شهرضا، خمینی‌شهر و مبارکه در سه رده سنی و در بخش بیماری‌های دیابت، تالاسمی، ام‌اس و دیالیز به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.
یزدان‌پناه ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این مسابقات، ترغیب بیماران خاص و پیوند اعضا برای پرداختن به ورزش است و در جریان این مسابقات، استعدادهای برتر در این رشته‌ها نیز شناسایی شدند.
وی یادآور شد: همزمان با خاتمه این همایش، مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا نیز برگزار شد که به نفرات برتر مسابقات جهانی هدایای ارزشمندی از طرف هیأت اهدا شد، همچنین از نفرات برتر مسابقات کشوری نیز با هدایایی تقدیر صورت گرفت.