مسوولان در مصرف بیت المال دقت کنند

ارسال در سایرعناوین

توصیه به مسوولان، نتایج مذاکرات، مسائل یمن و روز تکریم مادران و همسران شهدا از جمله مسائلی بود که امام جمعه خمینی شهر در دومین نماز جمعه سال جدید مطرح نمود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته ضمن تشکر از کسانی که در طول تعطیلات نوروزی حافظ جان و مال و امنیت مردم بودند بالاخص نیروی انتظامی و هلال احمر، خطاب به مسوولان گفت: از شنبه سال اداری رسما شروع می شود. توصیه می کنم خدمت بیشتری کنید، گره های مردم را باز کنید، در مصرف بیت المال دقت نمایید، پناهگاه مردم باشید تا بتوانید در پایان سال در پیشگاه خدا و خلق رو سفید باشید و شعار امسال و سال های گذشته را اجرایی نمایید.

استاد حوزه و دانشگاه ضمن تشکر و خداقوت به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: بالاخره بعد از 11-10 روز کار بسیار سخت و فشرده و جلسات متعدد و طولانی قضیه مذاکرات هسته ای دنبال شد.


وی ادامه داد: در سخنان رییس جمهور آمریکا بلافاصله بعد از مذاکرات دو نکته مثبت وجود داشت؛ یکی اینکه بالاخره حق غنی سازی هسته ای ایران رسما پذیرفته شد. دوم اینکه بالاخره صریحا گفته شد که هیچ کدام از گزینه های روی میز و تحریم تاثیری ندارد و تنها راه تاثیرگذار مذاکرات سیاسی است.

 

نماینده ولی فقیه با تشبیه رژیم آل سعود به رژیم پهلوی گفت: جوانانی که رژیم طاغوت را درک نکرده اند، الان رفتارهای آل سعود را ببینند که چه جنایاتی مرتکب می شوند و مردم بی گناه یمن را می کشند. آل سعود نوکر دربست آمریکا و اسراییلند. نفت عربستان را می دهند و اسلحه می گیرند و روی سر مردم شیعه می ریزند.


مادران و همسران شهدا باید تجلیل شوند
امام جمعه خمینی شهر با اشاره به 14 فروردین سالروز وفات حضرت ام البنین(س)؛ روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: حضرت ام البنین(س) هم همسر شهید و هم مادر شهید بود. باید از مادران و همسران شهدا تجلیل شود. آنهایی که فرزندان شهدا را با هزار سختی و مشقت بزرگ کردند.