رواق حضرت زهرا (س) در امامزداه سید محمد افتتاح شد

ارسال در سایرعناوین

رواق حضرت زهرا امامزداه سید محمد خمینی شهر با بیش از 200 متر نقاشی، 220 متر آئینه کاری، 280 متر قطار بندی در مدت 4 ماه با هزینه ای بالغ بر150 میلیون تومان اجرا شد.

IMG 2080
به گزارش خبرنگار فرصت حجت الاسلام مهدی قربانی در مراسم افتتاح این رواق در جمع مسئولین گفت: از اسفندماه سال گذشته عملیات بازسازی، آئینه کاری و زیبا سازی رواق حضرت زهرا شروع شد.


وی افزود: عملیات آئینه کاری رواق های امامزداه سید محمد آخرین عملیات آئینه کاری وزیبا سازی امامزداه سید محمد خمینی شهر بود و در یکسال گذشته عملیات مرمت و زیبا سازی ،آئینه کاری رواقهای حضرت رسول اکرم،  امام علی (ع)، سقف گنبد امامزداه انجام شد.

IMG 2081
رئیس اداره اوقاف خمینی شهر تاکید کرد: در آینده تلاش می کنیم طرح توسعه رواق حضرت رسول و صحن عمومی امامزداه در دستور کار قرار گیرد.


مدیرکل اوقاف استان اصفهان در ادامه با تشکر از مسئولین شهرستان برای حمایت از برنامه مذهبی و فرهنگی امامزاده سید محمد خمینی شهر گفت: امیدواریم با تشکیل دبیرخانه و برگزاری گنگره ملی امامزداه سید محمد شخصیت مذهبی ومعنوی ایشان به کل کشور معرفی شود.


حجت الاسلام محمد صادقی با حمایت از طرح توسعه صحن عمومی امامزداه سید محمد خمینی شهر با کمک خیرین گفت: امامزاده سید محمد خمینی شهر به عنوان یکی از امام زاده گان شاخص استان محسوب می شود که در طول سال مورد استفبال مستمر مردم قرار دارد.


وی با بیان اینکه با توجه به حجم استقبال باشکوه مردم و زائرین از امامزداه سید محمد در ایام ماه مبارک رمضان و مخصوصا شب های لیله القدر باید از ظرفیت آن به درستی استفاده کرد.


وی گفت: با همکاری و همراهی مدیر عامل شرکت آبفای استان وشهرستان فاضلاب امامزداه سید محمد با تخفیف و مساعدت به شبکه شهری وصل شد.
فرماندارخمینی شهر در ادامه این مراسم با بیان اینکه مجموعه امامزداه سید محمدبه لحاظ موقعیت مکانی و جعرافیائی از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: باید تلاش توان حداکثر استفاده و بهره برداری از ظرفیتهای امامزداه سید محمد برای امور فرهنگی و نشر معارف مذهبی استفاده شود.


احمد رضوانی افزود: با توجه به امکانات و شرایط امامزداه ما می توانیم با حمایت مسئولین اوقاف استان و شهرستان برنامه منسجم تر و بهتری در مجموعه امامزداه سید محمد خمینی شهر برگزار کنیم.