در شهر باید آرامش حاکم باشد

ارسال در سایرعناوین

به گزارش خبرنگار فرصت، نماینده مردم شهرستان در مجلس در گفتگویی خودمانی با شرکت کنندگان گفت: آن چیزی که ما در خمینی شهر دغدغه اش را داریم این است که بتوانیمآرامش را در شهر حاکم کنیم. چراکهفقط در آرامش است کهکار انجام می شود. با ایجاد موج شهر به هم می ریزد و کسی نمی تواند وسط این به هم ریختگی کاری انجام دهد.

 

محسن صرامی صحبتهای خود را با یک مثال روشن ساخت و گفت: مثلا تا یک روز قبل از وقوع زلزله فرماندار می داند فرماندار شهر است، نیروی انتظامی می داند چه کاره است و هر کس وظیفه خود را می داند ولی پس از وقوع زلزله دیگر کسی نمی داند چه کاره است؟


وی افزود: چه لزومی دارد که حتما شهردار هم فکر نماینده باشد؟ یا امام جمعه هم فکر فرماندار؟ چه کسی گفته اگر شهردار مانند نماینده فکر نکند حق کار کردن ندارد؟ هیچ وقت در هیچ جا این اتفاق نمی افتد که همه مسوولان همفکر باشند. 35 سال است منتظریم که در شهرمان مسوولان مثل هم فکر کنند.


صرامی در ادامه رو به حضار گفت: شما فرهیختگان باید کمک کنید. من سعی می کنم زیاد جایی برای سخنرانی نروم چون تمام همّ و غمّ من باید این باشد که آرامش در شهر برقرار گردد و کشمکشها در کمترین حد خود باشد. نگذاشته ایم کسی موج ایجاد کند و بخواهد موج سواری کند. بعد از 35 سال اولین بار است که مسوولان شهرستان دور یک میز می نشینند و با هم قهر نیستند. باید در شهر آرامش و سکون همراه با فعالیت رو به جلو حکمفرما گردد.


لازم به ذکر است این مراسم با جزخوانی قرآن کریم آغاز و سپس نماز جماعت به امامت حجت الاسلام امیریان اقامه گردید. بعد از ضیافت افطاری نیز نشستی دوستانه برگزار شد که در آن از خیّرین نمونه محل تقدیر به عمل آمد. شهردار نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود.