مسؤولان نخوانند...(56)

ارسال در سایرعناوین

m-nakhanandنیازمندی‌های اول:

شلمشوربا!

باز هم صف دادستان شهرستان یه تکونی دیگه خورد!

 

 

نیازمندیهای اول:

يكي از ادارات جهت آسایش خمینی‌ شهری ‌های عزیز استخدام می‌ کند؛ افسر تصادفات، راننده آمبولانس، مرده ‌شور، قبرکن و هر گونه خدماتی که به امور تصادف و مرگ و میر در بلوار آزادگان ربط داشته باشه.

  ***

نیازمندیهای دوم: 

ü   مرکز دوست ‌یابی دوستان ما! برای یافتن بهترین دوست فقط به ما اعتماد کنید! فقط کافیست کسانی که به شما انتقاد و به زعم شما اظهار دشمنی می‌کنند، به ما معرفی کنید تا ما اعلام کنیم. شعار ما این است که بهترین دوست کسیست که عیب من را بازگو نکند. و فقط تعريف بنمايد و بس!

***

شلمشوربا! 

ü     یه بنده خدایی تعریف می‌کرد دو سه سال پيش تو مانوري كه اطراف دانشگاه آزاد برگزار شده بود، چند عدد گلوله ظاهراً كاتيوشا تو دانشگاه آزاد فرود اومد كه يكي از اونا به پنجره دانشكده علوم انساني برخورد كرده و تركشهاي اون از روبروي چشم استاد درس به داخل كلاس افتاد. يكي ديگه از گلوله ‌ها هم تو محوطه جلوي بانك ملي فرود اومد. به فرض که این خبر صحت نداره ولی با این وضع شَلَم شوربای شهرستان احتمال چنین حادثه‌هایی بعید نیست.

 

باز هم صف دادستان شهرستان یه تکونی دیگه خورد! 

ü   باز هم صف اعدام یه تکونی دیگه خورد و باخبر شدیم که ه در امتداد اجرای دو حکم اعدام ماه ‌های قبل، حکم اعدام 6 نفر دیگه از مجرمان عمده پرونده‌های موادمخدر شهرستان اجرا خواهد
شد. چهار تا حکم اعدام هم که از جنایت باغی داشتیم، می‌کنه به ‌عبارتی 10 اعدام. خودمونیم ‌ها گمان کنم این تعداد تو تاریخ شهرستان خمینی‌شهر بی ‌سابقه است!

***

همکاری و اتحاد مسئولان! 

ü   اخیراً یه اختلاس میلیاردی تو بانک صادرات استان خوزستان انجام شده؛ مبلغش هم 3000000000000 تومنه! یعنی یه 3 و 12 تا صفر جلوش؛ درسته سه هزار میلیارد تومن! تا هفته گذشته که هنوز کيفرخواستی صادر نشده بود و فقط سه متهم بازداشت شده بودند. سخنگوي قوه قضائيه هم اخیراً گفته بررسي پرونده اختلاس میلیاردی بانک صادرات استان خوزستان درحال تحقيقات مقدماتيه و اگه بانک مرکزی و دولت اقدام لازم را درخصوص آسیب ‌شناسی این اختلاس انجام نده، کار ما تو قوه قضائیه برای رسیدگی به این پرونده بی‌ فایده یا حداقل کم‌ فایده خواهد بود.

ربطش به خمینی ‌شهر: چند سال پیش تو شهرداری اختلاس میلیاردی شده بود. نتیجه دادگاهش هم كه ما نفهميديم. اختلاس بانک صادرات 1500 برابر اختلاس شهرداریه و هنوز به جایی نرسیده، تازه قوه قضائیه می‌گه بانک مرکزی و دولت همکاری نکنند، هیچی به هیچی. تو شهرستان ما هم يه مسئول درحال مبارزه با مگس ‌هاست، يكي ديگه هم که می ‌گه تقصیر دادگستریه، يكي هم می‌گه بایدا کار فرهنگی کرد و.... به اين ميگن وحدت نظر و همكاري مسئولان!