در هر ساعت 19 طلاق در ایران رقم می خورد

ارسال در سایرعناوین

مسوول معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: حجمه دشمن نسبت به فرهنگ جامعه ما زیاد است و در هر یک ساعت، 19 طلاق در کشور رخ می دهد.
به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمود هلالی در جمع خبرنگاران افزود: بایستی به بررسی شبکه های مجازی که معضل اساسی ازدواج و طلاق کشورمان که تا حدی جوانان درگیر آن هستند پرداخت و این موانع را اصلاح کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 124 منکر در ادارات سرکشی کردند، تصریح کرد: منکراتی که در برخی از ادارات وجود دارند و معروفاتی که در بعضی ادارات کمرنگ شده اند، مورد بررسی قرار گرفته شده است و پیرامون این موضوع، اقدام به کار تحقیقی کرده ایم.

مسوول معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ، در ادامه این ستاد را یک ستاد مردمی خواند که در بحث تذکر لسانی سرشاخه های بسیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: قرار بر این شده است که ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، یک تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و سایر مراکز تاثیر گذار در جهت تبیین ضرورت حضور ستاد در برنامه های محتوایی و آموزشی متناسب با نیازهای آنان داشته باشد.

هلالی افزود: در صدد برنامه ریزی جهت تولید سامانه ای برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستیم تا نشر اخبار توسط آن به عموم مردم صورت گیرد.