کلیک...شورای شهرمان

ارسال در سایرعناوین

http://shora-khomeinishahr.irshora-/

سلام. دوباره با ستون به روز وبگردی آمدم سراغ بچه های آپتودیتی که دوست دارند حداقل هر دو هفته یکبار به روز بشوند.

خوب هستید؟ قبل از هر چیز باید تشکر کنم از دوست خوبم که توی شماره ی قبلی زحمت ما را کشید و یه وبلاگ خوب را به بچه ها معرفی کرد و اما امروز ... این روزها با توجه به روزهای نیروی انتظامی و یه عالمه جلسه و مهمانی و همایش... خواستم بروم سراغ یه وبلاگ پلیسی و با هم همچین وبلاگی را مرور کنیم.

 

خوب اول کانکت می شوم و بعد توی گوگل واژه ی وبسایت تخصصی پلیس خمینی شهر را سرچ می کنم... صبر می کنم و خلاصه هیچ وبلاگی به دستم نمی‌رسد. جمله ام را عوض می کنم و دوباره سرچ می کنم و نمی دانم چه مي شود که وب سایت شورای شهر مقابلم باز می شود و این طوري تصمیم مي گيرم بروم سراغ شورای شهر... اولین چیزی که حالم را می گیرد این است که فرصت جزو لینکستان این وبسایت نیست در حالی که نام چند روزنامه ی اصفهانی بال بال می زند توي سايت! توی صفحه ی نخست روی اولین خبر کلیک می کنم و تاریخ خبر برمی گردد به 17 همین ماه و خوب این یعنی این وبسایت تا حدی به روز است.

در کادر ابتدایی وبسایت شما می توانید با اعضا و قوانین و اخبار و... آشنا شوید، حتی می توانید برای آن سری از اعضا که می شناسید ایمیل بفرستید یا کامنت بگذارید.

سمت چپ این وبسایت شما می توانید نمونه ای از عکس های شهر را ببینید که مرتب هم عوض می شود، در سمت راست هم کادری با عنوان خواندنی ها مطالبی راجع به اعتماد به نفس و مثبت اندیشی و ... نوشته است. این وبسایت با عکس های رنگی و تقریبا به روز بودنش می تواند برای شما مفید باشد و حداقلش این است که اخبار را مطمئن می خوانید و از شایعه دور می مانید.

روی هم این وبسایت خوب بود اما باز هم من شاکی این کم کاری هستم که چرا فرصت جزو لینکستان این وبسایت تخصصی نیست؟! راستی اگر کسی می داند که نیروی انتظامی خمینی شهر وبسایت دارد خبرش را به من بدهد تا توی وبگردی بعدی برویم سراغ پلیس مهربان...