دلجویی جالب نشریه ۹دی از سازندگان مستند جنجالی

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

رسانه ملی به جای اینکه با بیان فاخر و سالم خود سهو لسان جوانان مخلص؛ فعال و پرشور ولی کم تجربه انقلاب را جبران و درپیش چشم آن‌هایی که به خون این جوانان تشنه‌اند آبرو داری کند، لال مانی گرفته تا مبادا بند حزب اللهی‌های اوین از رونق بیافتد!
یک هفته نامه اصولگرا از برخورد رسانه‌ای صدا و سیما با موضوع «مستند ظهور بسیار نزدیک است» انتقاد کرده و از سازندگان این فیلم دلجویی کرده است.

به گزارش فردا؛ هفته نامه ۹دی در شماره اخیر خود یادداشتی به قلم حجت الاسلام علی جعفری با عنوان «بازداشت جوانان خوش نیت؛ تاوان کم کاری رسانه ملی- پیامدهای منفی برخورد سلیقه‌ای با مستند» ظهور بسیار نزدیک است «منتشر کردده و از صدا و سیما انتقاد کرده است.

در این یادداشت آمده است: وقتی رسانه ملی نمی‌تواند یا نمی خواهد این مسئله حقیقتا فرهنگی را از طریق آگاهی بخش فرهنگی فیصله دهد و از آن مسیر راهی برای ارتقای بصیرت مخاطبانش بگشاید و بلکه خود به مدد زبان سیاسی – امنیتی صرفا جهت اطلاعش آتش بیار معرکه می‌شود؛ معلوم است که همه نگاه‌ها به صورت خودکار متوجه نهادهای قضایی و اطلاعاتی خواهد شد و آن‌ها را وا خواهد داشت تا بر اساس وظیفه ذاتی خود تقصیر به وجود آمدن فضای مشوش و مبهم موجود را به گردن چند جوان انقلابی بیاندازند که در تعقیب نیبت مهدوی خود دچار اشتباهی در نحوه ارائه پیام شده‌اند.

در این میان علی رغم انتظاری که بابت رفتار رئوفانه و خوش بینانه از نهاد‌های قضایی و انتظامی می‌رود اما واقعا نمی‌توان و نباید به ان‌ها خرده گرفت که چرا وظیفه خود را انجام می‌دهید. بلکه روی سخن با «رسانه ملی» است که به جای اینکه با بیان فاخر و سالم خود سهو لسان جوانان مخلص؛ فعال و پرشور ولی کم تجربه انقلاب را جبران و درپیش چشم آن‌هایی که به خون این جوانان تشنه‌اند آبرو داری کند، لال مانی گرفته تا مبادا بند حزب اللهی‌های اوین از رونق بیافتد!! آیا برق شادی را از چشمان پرکینه ضدانقلاب داخلی عرصه فرهنگ و هنر بابت بازداشت کارگردان جوان «ظهور بسیار نزدیک است» نمی یبینید؟