پارك ملي كلاه قاضي پربازديدترين منطقه زيست محيطي اصفهان بود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري فارس: مديركل حفاظت محيط زيست استان اصفهان گفت: در ايام نوروز امسال، پارك ملي كلاه قاضي پر‌بازديد‌ترين منطقه زيست‌محيطي استان اصفهان بوده است.
احمدرضا لاهيجان‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به گشت و كنترل نيرو‌هاي محيط زيست در ايام نوروز، اظهار داشت: فعاليت نيرو‌هاي محيط زيست استان اصفهان در ايام نوروز براي حفاظت از مناطق طبيعي استان به صورت نظارت و كنترل مناطق زيست‌محيطي استان بوده است.
وي به فعاليت گشت‌هاي سيار محيط زيست در ايام نوروز اشاره كرد و بيان داشت: گروه‌هاي گشت نوروزي محيط زيست در ايام نوروز به صورت مستمر به رفت ‌و آمد گردشگران به مناطق طبيعي استان اصفهان نظارت داشته‌اند و رفت‌ و ‌آمد افراد به مناطق طبيعي كنترل شده است.
مديركل محيط زيست استان اصفهان با اشاره به تاثير اكيپ‌هاي گشت‌زني محيط زيست در ايام نوروز، تصريح كرد: محيط زيست استان اصفهان در ايام نوروز با مشكل خاصي مواجه نشده و گشت و كنترل در مناطق زيست‌محيطي به صورت موثر انجام شده است.
وي به ميزان بازديد از مناطق زيست‌محيطي استان در ايام نوروز اشاره كرد و ادامه داد: پارك ملي كلاه قاضي در ايام نوروز به دليل نزديكي به شهر اصفهان بيشترين بازديد ‌كننده را داشته و رفت‌ و‌ آمد گردشگران در اين پارك كنترل شده است.
لاهيجان‌زاده تاكيد كرد: در روز طبيعت مصادف با روز 13 فروردين حدود 4 هزار نفر از پارك ملي كلاه قاضي بازديد كرده‌اند و فعاليت اكيپ‌هاي گشت‌زني محيط زيست براي نظارت و كنترل افراد به صورت جدي‌تر انجام شده است.
وي افزود: محيط زيست استان اصفهان در راستاي نظارت و كنترل افراد به مناطق زيست‌محيطي پيش‌بيني‌هاي لازم را از پيش انجام داده و اكيپ‌هاي گشت‌زني را تعيين كرده بود.
مديركل محيط زيست استان اصفهان به فعاليت‌هاي انجام شده براي نظارت و كنترل افراد به مناطق زيست‌محيطي در ايام نوروز اشاره و تاكيد كرد: در ايام نوروز 90 رفت ‌و‌ آمد افراد در پارك ملي كلاه قاضي و ساير مناطق زيست محيطي استان نسبت به سال گذشته با نظارت و كنترل بيشتري انجام شده و عملكرد محيط زيست استان اصفهان در اين راستا به صورت موثر بوده است.

فرصت: برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر درباره پارک ملی کلاه قاضی به این آدرس مراجعه نمایید: http://www.irandeserts.com/park-7.htm