بازیکن سال آسیا زیر مشت و لگد تماشاگران اهوازی

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

فقط ۴ مامور نیروی انتظامی در سالن بودند
خبرگزاری ایمنا: پس از پایان دیدار حفاری و گیتی پسند تماشاگران اهوازی که از نتیجه بدست آمده راضی نبودند به داخل زمین مسابقه آمدند و با حمله به سمت گیتی پسندی ها، بازیکنان و کادر فنی این تیم را به سختی مورد ضرب شتم قرار دادند.

به گزارش ایمنا، حواشی دیدار فوتسال ملی حفاری اهواز و گیتی پسند به شرح زیر است:
* این دیدار با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه بود. حدود ۲ هزار نفر از نزدیک شاهد این دیدار بودند.
* گیتی پسند در حالی که ۲ بر یک از حریف خود پیش بود در عرض چند دقیقه در نیمه دوم ۳ گل دریافت کرد و ۴ بر ۲ از حریف خود عقب افتاد.
* گیتی پسند که نمی‌خواست شکست خارج از خانه دیگری را تجربه کند دست به تغییر تاکتیک زد و با تعویض دروازه بان با ۵ بازیکن حملات خود را روی دروازه حفاری تدارک دید.
* این تاکتیک گیتی پسند جواب داد و آنها توانستند در دقایق پایانی بازی را به تساوی ۴ بر ۴ بکشانند.
* پس از پایان دیدار تماشاگران اهوازی که از نتیجه بدست آمده راضی نبودند به داخل زمین مسابقه آمدند و با حمله به سمت گیتی پسندی ها، بازیکنان و کادر فنی این تیم را به سختی مورد ضرب شتم قرار دادند.
* جالب اینکه علی رغم تاکیدی که به نیروی انتظامی قبل از برگزاری مسابقه مبنی بر پیش بینی ماموران زیاد برای این مسابقه شده بود اما شاهد بودیم تنها ۴ مامور نیروی انتظامی در سالن حضور داشت.
* شدت درگیری به حدی در سالن اهواز زیاد بود که بعضی از بازیکنان این تیم مانند محمد کشاورز، بازیکن سال فوتسال آسیا، احسان زحمتکش و سرمربی این تیم، علی افضل از زیر مشت و لگد تماشاگرنماها جدا و به سختی به رختکن رفتند.
* بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند تا حدود ۱ ساعت پس از بازی در رختکن زندانی بودند و به دلیل ازدحام تماشاگران خشمگین در بیرون از سالن جرات نمی‌کردند از سالن بیرون بیایند.