دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع كشاورزی اصفهان برگزار می شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات كشاورزی اصفهان با شعار 'تولید پایدار و اقتصادی كردن تولید با استفاده از مكانیزاسیون نوین كشاورزی' پنجم بهمن ماه گشایش می یابد.
دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع كشاورزی اصفهان برگزار می شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا،تعداد كل مشاركت كنندگان این دوره نمایشگاه 170 شركت و مؤسسه تخصصی داخلی و خارجی خواهد بود.

بیش از 15 شركت خارجی از كشورهای ایتالیا، هند، عمان، لبنان، اسپانیا، فرانسه، آلمان، امارات متحده عربی و كره جنوبی در زمینه كود، سم، نهاده و آبیاری و كشور تركیه در زمینه ماشین آلات و ادوات كشاورزی به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند.

انجمن سازندگان ماشین آلات و ادوات كشاورزی اصفهان(سامك) با 21 شركت و مابقی از استانهای تهران،همدان، قم، البرز، فارس، كرمان، یزد، مركزی، مازندران، آذربایجان شرقی و گلستاندر این نمایشگاه محصولات خود را به نمایش می گذارند.

شركت های مزبور همگی از تولید كنندگان داخلی ماشین آلات و ادوات كشاورزی هستند كه حضور محصولات آنان در این نمایشگاه در كنار ماشین آلات خارجی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه كشاورزی و صنایع وابسته آخرین محصولات و خدمات در زمینه نهاده، كود، سم و بذر، گل و گلخانه، آبیاری و تجهیزات وابسته، ماشین آلات و ادوات را به بازدیدكنندگان و علاقه مندان عرضه می كند.

تولیدات و خدمات قابل ارائه در دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات كشاورزی اصفهان در بخش كشاورزی، ماشین آلات و تجهیزات كشاورزی، زراعت، باغبانی، گل و گیاه، جنگل و مرتع، فضای سبز، تولید و اصلاح بذر، كود، سموم دفع آفات، آبیاری و آبرسانی و در بخش مراكز علمی و تحقیقاتی، دانشكده ها، پژوهشكده ها، مراكز علمی، آموزشی، جراید و نشریات تخصصی خواهد بود.

بنا بر گزارش واحد رسانه شركت نمایشگاه های بین المللی اصفهان،سالن 'نقش جهان' به نهاده ها، سالن 'شیخ بهایی' به گل، گلخانه، آبیاری و تجهیزات وابسته و سالن 'میرداماد' به ماشین آلات و ادوات وابسته اختصاص می یابد.

در چهار روز برپایی نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات كشاورزی اصفهان، 18 همایش تخصصی با حضور كارشناسان و متخصصان برای رفع مشكلات موجود كشاورزی و ارایه راهكارهای مناسب برای محصولات پایدار برگزار می شود.

متراژ كلی نمایشگاه 9 هزار و 770 متر مربع است كه متراژ اختصاص یافته به شركتهای غیرایرانی 300مترمربع خواهد بود.

ثبت نام این نمایشگاه كاملا اینترنتی بوده و ظرفیت آن در مدت 36 ساعت تكمیل شد.

به دلیل حجم بالای متقاضیان، ثبت نام نمایشگاه پیش از موعد پیش بینی شده متوقف شد.

از ویژگیهای دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات كشاورزی اصفهان، انتخاب آنلاین غرفه ها، آغاز اطلاع رسانی نمایشگاه از اردیبهشت ماه یعنی حدود 9 ماه پیش از نمایشگاه، ثبت نام بازدیدكنندگان و نه فقط مشاركت كنندگان و ایجاد سایت اختصاصی و فعال بودن آن تا نمایشگاه سال آینده است.

همچنین سه نمونه دستگاه جدید توسط مركز تحقیقات جهاد كشاورزی استان و دانشگاه های حاضر در حاشیه نمایشگاه رونمایی خواهد شد و بازدیدهای تخصصی گروهی از كشورهای ایتالیا و تركیه نیز برای این نمایشگاه پیش بینی شده است.