پلیس اصفهان عرصه را برای مجرمان سابقه دار تنگ تر می کند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: فرمانده انتظامي استان اصفهان از اجراي اطرح ويژه ارتقاء امنيت اجتماعي در اول بهمن ماه تا پايان سال براي تنگ كردن عرصه جرم بر مجرمان سابقه دار و افزايش احساس امنيت مردم و گردشگران در سطح استان داد.

به گزارش ایمنا سردار حسن كرمي در خصوص جزئيات اجراي اين طرح اظهارداشت: اين طرح كه از اوايل بهمن ماه آغاز مي گردد و تا پايان سال ادامه خواهد داشت، به منظور ارتقاء آرامش و امنيت اجتماعي مردم و ميهمانان گرامي نوروزي در سطح استان اصفهان پياده سازي خواهد شد.
وي ادامه داد: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، پليس هاي تخصصي و فرماندهي انتظامي شهرستان هاي تابعه با شركت در اين طرح نسبت به شناسايي و برخورد قانوني با مجرمين مختلف بخصوص مجرمين جرايم خشن و معتادان، اقدام خواهند كرد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان كرد: از آنجا كه افراد يك جامعه سالم مانند اعضاي بدن، در راه زندگي اجتماعي و ايجاد حيات صحيح انساني سهيم و شريك مي باشند و هيچ يك از آنها نمي توانند در برابر قوت ها و كاستي هاي جامعه بي تفاوت باشند، مساله نظارت همگاني و امنيت اجتماعي، براي جلوگيري از فساد و سوق دادن جامعه به سوي اصلاح ضرورت است.
کرمی با بيان اينكه اجراي اين طرح ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت افزود: تامين امنيت و آرامش براي شهروندان از اولويت هاي كاري پليس استان است و اين فرماندهي در راه رسيدن به اين هدف از هيچ تلاش و كوششي فروگذار نخواهد کرد
وی تاکید کرد: برابر قانون مقتدارانه با هرگونه ناهنجاري اجتماعي و اخلاقي در سطح استان برخورد خواهد شد.
كرمي در پايان خاطر نشان كرد: اجراي اين طرح ارتقاي احساس امنيت و آرامش بيشتر در بين مردم استان و گردشگراني كه براي استفاده از اماكن تاريخي و گردشگري به اين استان سفر مي كنند را به همراه خواهد داشت. ۵۹/