مسومیت با CO، سه زن جوان را به کام مرگ کشید

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

به گزارش ایمنا، ساعت ۸:۳۴ صبح امروز در تماسی با اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (۱۱۵) اعلام شد که ۴ نفر در منزلی واقع در خیابان آزادگان شمالی دولت‌آباد اصفهان از توابع شهرستان برخوار بر اثر نشت گاز سمی منوکسید کربن دچار مسمومیت شده‌اند.


پس از اعلام این حادثه، یک واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل حاضر و پس از کنترل وضعیت افراد مسموم شده مشخص شد که ۲ دختر جوان ۱۳ و ۲۰ ساله به نامهای سمانه و سمیه که از نیمه‌های شب گذشته دچار مسمومیت شده بودند بلافاصله جان باخته و جسد آنها دچار جمود شده بود؛ زنی ۳۲ ساله نیز با وجود انجام اقدامات احیای قلبی ریوی از سوی تکنسینهای فوریتهای پزشکی بر اثر شدت مسمومیت با co جانش را از دست داد.


بر اساس این گزارش مادر شوهر سمیه که ۶۵ سال سن داشت و با وجود وضعیت نامطلوب، زنده مانده بود سریعا توسط آمبولانس به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شد و هم اکنون از شرایط مطلوبی برخوردار است.


گفتنی است این خانواده که اخیرا منزل جدید خود را رنگ‌آمیزی کرده بودند، شب گذشته پس از شستشو و نظافت اتاقها، قبل از خواب، دودکش بخاری را داخل تشت آب گذاشته و برای استراحت به خواب رفتند تا روز بعد اسباب و وسایل زندگی خود را در منزل جدید چیده و در خانه‌ی نو مسکن گزینند، اما متاسفانه بی احتیاطی در استفاده از وسیله‌ی گرمایشی به جای خانه‌ی نو، خانه‌ی ابدی را نصیب آنان کرد.