با كارت اتوبوس خود سوار دوچرخه شويد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري ايمنا: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان اعلام كرد: با شبكه‌اي و مكانيزه شدن ايستگاههاي دوچرخه ظرف يكماه آينده شهروندان مي توانند از كارت بليت الكترونيكي خود برای دوچرخه سواری استفاده نمايند.

به گزارش ايمنا، مصطفي نوريان با اعلام خبر فوق گفت: راه اندازي ايستگاه دوچرخه به منظور ترويج اين فرهنگ به عنوان يک وسيله حمل و نقل درون شهري در دستور كار شهرداري قرار گرفته است.
وي با اشاره به اين كه در حال حاضر ۱۸ ايستگاه دوچرخه راه اندازي شده است، افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده تا پايان سال جاري تعداد ايستگاهها دوچرخه به ۲۱ مي رسد.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان با تاكيد بر مكانيزه شدن ايستگاههاي دوچرخه خاطرنشان كرد: تا یک
” اساس برنامه ريزي هاي انجام شده تا پايان سال جاري تعداد ايستگاهها دوچرخه به ۲۱ مي رسد “
ماه آینده ایستگاه دوچرخه سواری شهر اصفهان از طریق سیستم شبکه ای با یکدیگر مرتبط می شوند بدین معنا که دراين طرح امكان تحويل دوچرخه به هر يك از مراكز موجود در سطح شهر وجودارد.
نوريان اضافه كرد: با شبکه ای و مكانيزه شدن خانه های دوچرخه ظرف يك ماه آينده شهروندان مي‌توانند با استفاده از کارت بليت الکترونیکی حمل ونقل از دوچرخه استفاده كنند.
وي ادامه داد: ایستگاه‌هاي دوچرخه تمام روزهای هفته فعال می باشد و افراد مي‌توانند با استفاده از کارت الکترونیکی یا همان کارت بلیت اتوبوس به‌طور مستمر با تمديد در ایستگاهها از صبح تا شب از دوچرخه استفاده كنند.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان با بيان اين كه اكنون صد درصد رينگ اول و ۷۰ درصد رينگ دوم توسط ايستگاههاي دوچرخه پوشش داده شده است، اظهار داشت: تا پايان سال ۹۱ ، تعداد ايستگاههاي دوچرخه به ۳۰ ايستگاه خواهد رسيد.