با مظاهر بدپوششی برخورد می شود/ پلمپ ۸۹ واحد فروش لباس های نامتعارف در اصفهان

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از شناسایی و پلمپ تعداد ۸۹ واحد صنفي كه اقدام به فروش لباس هاي نامتعارف در طول ۹ ماهه اول سال‌جاری می کردند، خبر داد و گفت: برخورد ريشه اي با موضوع بد حجابي و بد پوششي جزو الويت هاي اصلي در ارتقاي امنيت اخلاقي و اجتماعي اين پليس می باشد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ‌ميرعباس صوفي‌وند در این خصوص اظهارداشت: در راستاي ارتقاء‌امنيت اجتماعي و اخلاقي و مبارزه جدي و ريشه اي با مظاهر بد پوششي در ۹ ماهه سال جاري از هشت هزار و ۸۱۹ واحد صنفي فروش پوشاك در سطح استان بازديد به عمل آمد.
وي با بیان این‌که بازدیدهای مذکور با هدف رعايت ظواهر اسلامي و عفاف و حجاب توسط متصديان واحدهاي صنفي، بررسي وضعيت پروانه كسب، حضور متصدي و يا مباشر در هنگام بازديد در واحد صنفي، مطلوب بودن وضعيت ويترين و مانكنها، عدم به نمايش گذاشتن لباسهاي زير در معرض ديدعموم، جمع آوري البسه وكالاهايي كه مبين مظاهر علني فساد و فرهنگ منحط غربي مي باشد و بررسي وضعيت اتاقهاي پرو انجام می‌شود، بیان داشت: در این راستا متصديان يك هزار و ۲۰ واحد صنفي در محل مورد توجيه، ارشاد، آموزش و آگاه سازي واقع شدند.
رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان از پلمب ۸۹ واحد صنفي متخلف كه اقدام به فروش لباس هاي نامتعارف و عدم رعايت قوانين در فروش اجناس به مشتريان كرده بودند طي اين مدت خبر داد و گفت: در همين زمينه براي ۴۰۰ واحد صنفي ديگر نيز اخطاريه پلمب صادر شد كه در صورت رعايت نكردن موازين قانوني از ادامه فعاليت آنان جلوگيري خواهد شد.
به گفته صوفی‌وند در جريان اجراي اين طرح، تعداد يك هزار و ۲۱۶ دست انواع پوشاك با تصاوير غير مجاز و گروه هاي شيطان پرستي و تعداد ۴۴۸ حلقه سي دي غير مجاز و ۳۶۹ جلد ژورنال حاوي تصاوير غير مجاز كشف و ضبط شد.
وی در خاتمه برخورد ريشه اي با موضوع بد حجابي و بد پوششي را جزو الويت هاي اصلي در ارتقاي امنيت اخلاقي و اجتماعي اين پليس عنوان كرد و بيان داشت: بازديد از واحد هاي صنفي و برخورد با فروشندگان متخلف به صورت روزانه توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين يگان انجام مي شود و طرح هاي مذكور تا پايان سال ادامه دارد.