هشتمین جشنواره بین المللی فیلم 100در اصفهان برگزار می شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان-هشتمین جشنواره بین المللی فیلم 100 همزمان با تهران و چند كلانشهر دیگر، در اصفهان برگزار می شود.
هشتمین جشنواره بین المللی فیلم 100در اصفهان برگزار می شود

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی كمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، دبیر این كمیته گفت: فیلم های شركت كننده در این جشنواره باید یكی از مضامین اخلاقی را دستمایه خلق اثر قرار داده و مدت زمان آن از ابتدا تا پایان تیتراژ 100 ثانیه باشد.

'مهدی بقایی' با بیان اینكه آثار ارسالی باید در قالبهای داستانی، مستند و یا پویانمایی تهیه شده باشد،گفت: تیزرهای تبلیغاتی، نماهنگ ها و بخشهای بریده شده از میان فیلم های بلند در این جشنواره پذیرفته نخواهد شد.

وی تصریح كرد: علاقه مندان به شركت در جشنواره لازم است پس از ثبت نام در سایت جشنواره به آدرس www.100fest.com و دریافت كد رهگیری، اثر خود را همراه با كد دریافت شده حداكثر تا تاریخ 30دیماه به دبیرخانه كمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تحویل دهند.

بقایی تاكید كرد:آثار ارسالی باید در قالب DVD و با فرمت AVI بوده و تولیدكننده آن حداكثر 35 سال سن داشته باشد.

به گفته وی، به فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه، گواهی شركت در جشنواره اعطا شده و شماری از آنها، روز چهارم اسفندماه همزمان با دیگر كلانشهرها در 'تالار هنر' شهر اصفهان اكران عمومی خواهد شد.

وی بخش ویژه شامل آثار 100ثانیه ای رادیویی، بخش جنبی شامل فیلمهای 100 ثانیه ای تلفن همراه، بخش سینمای اخلاق شامل آنونس های 100 ثانیه ای و بخش بین الملل را از قسمتهای دیگر این جشنواره برشمرد.

دبیر كمیته فرهنگ شهروندی اصفهان، هدف از مشاركت شهرداری اصفهان در برگزاری این جشنواره را بسترسازی برای ارتقای اخلاق شهروندی و تربیت هنرمندان اخلاقگرا عنوان كرد.

به گفته بقایی، جایزه بزرگ این جشنواره در بخش اصلی شامل تندیس، لوح تقدیر، مبلغ50 میلیون ریال هدیه نقدی و 50 میلیون ریال حمایت از تولید بعدی، جایزه ویژه بخش سینمای اخلاق شامل تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 40میلیون ریال هدیه نقدی و جایزه اول بخش پویانمایی(انیمیشن)، بخش داستانی و بخش مستند هریك شامل تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال هدیه نقدی خواهد بود.