مشاركت همه حوزه های پژوهشی استان مهمترین ویژگی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری است

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: مشاركت همه حوزه های پژوهشی و علمی استان مهمترین ویژگی 'نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری' است.
مشاركت همه حوزه های پژوهشی استان مهمترین ویژگی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری است

به گزارش ایرنا، 'فرزاد زیویار' روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان اظهارداشت: مشاركت همه حوزه های پژوهشی، علمی و صنعتی مانند دانشگاهها، دانشجویان، اساتید، دانش آموزان و حوزه های علمیه مهمترین ویژگی نمایشگاه امسال اصفهان است.

وی خاطرنشان كرد: در سالهای گذشته بیشترین ارتباط بین دانشگاه و صنعت برقرار بود اما امسال حوزه علمیه نیز با دستاوردهای پژوهشی بسیار ارزشمندی در این نمایشگاه حضور دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار اصفهان یكی دیگر از ویژگیهای نمایشگاه امسال را ارتقای كمی و كیفی آن عنوان كرد و افزود:این اتفاق حاصل تلاش و همكاری تمامی مجامع علمی و دستگاههای اجرایی استان است.

زیویار با اشاره به اینكه دستاوردهای علمی و فناوری عرضه شده در نمایشگاه بیانگر تلاش محققان گمنام در این عرصه است گفت: با توجه به تقارن برگزاری نمایشگاه با ایام محرم تجلیل از پژوهشگران شهید یكی از ویژگیهای معنوی نمایشگاه امسال است.

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری از 24 تا 27 آذرماه در محل نمایشگاههای استان اصفهان با حضور 46 دانشگاه و موسسه علمی تحقیقاتی برگزار می شود.