استعفا تکذیب شد/ حیدری‌پور هنوز رییس میراث فرهنگی اصفهان است

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

طاهری: حکم بقایی برای مدیر عاملی منطقه آزاد قشم هنوز به دستمان نرسیده است
خبرگزاری ایمنا: در حالی‌که بسیاری از استعفای مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان و انتصاب او از طرف دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور به سمت مدیر عامل منطقه آزاد قشم خبر می‌دادند، معاون حفظ و احیای میراث فرهنگی استان اصفهان در این رابطه گفت: ما هم شنیده‌ایم که مهندس حیدری‌پور به سمت مدیر عامل منطقه آزاد قشم منصوب شده‌اند.

ناصر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این مطلب افزود: ما هم شنیده‌ایم که مهندس حیدری‌پور به سمت مدیر عامل منطقه آزاد قشم منصوب شده‌اند اما حکم رسمی هنوز به دست ما نرسیده و تمامی مکاتبات این سازمان با نام ایشان و از طرف امضا می‌شود.
وی ضمن تکذیب خبر استعفای حیدری پور از سمت ریاست این سازمان بیان داشت: بر خلاف تمام ادعا‌ها استعفایی در کنار نبوده است.
طاهری اظهار داشت: از نظر ما مهندس حیدری‌پور هنوز رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی
” استعفایی در کار نبوده است آن‌چه موجب شد مهندس حیدری‌پور عطای ریاست میراث اصفهان را به لقایش ببخشند دلخوری ایشان از برخی جریانات پیش آمده و رفتار‌هایی بود که با ایشان شد “
و گردشگری استالن اصفهان هستند چرا که برای این‌که خداحافظی ایشان را با این سمت اعلام کنیم نیاز به حکم رسمی است و تا به حال حکمی به دست ما نرسیده است.
وی در رابطه با صحبت‌هایی که در رابطه با استعفای حیدری‌پور از سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان پس از استعفایش از سرپرستی معاونت صنایع‌دستی کشور مطرح است، تصریح کرد: استعفایی در کار نبوده است آن‌چه موجب شد مهندس حیدری‌پور عطای ریاست میراث اصفهان را به لقایش ببخشند دلخوری ایشان از برخی جریانات پیش آمده و رفتار‌هایی بود که با ایشان شد.
وی در خصوص وضعیت میراث فرهنگی اصفهان پس از رفتن حیدری‌پور از سازمان میراث فرهنگی اصفهان بیان داشت: بسیاری از کار‌ها هست که هنوز سرنوشت مشخصی ندارد و از همه مهم‌تر مسئله مترو است که هیچ چیز این پروژه مشخص نیست ولی مسلم است که از نظر رسمی هنوز ریاست سازمان برای ما تغییر نکرده است.
گفتنی است که از اکنون پیش‌بینی‌ها در رابطه با ریاست جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شده و این در حالی است که بسیاری بخت دو نفر یعنی محسن مصلحی معاون حال حاضر گردشگری استان اصفهان و ابوالفضل عبیدی معاون سابق حفظ و احیای میراث فرهنگی استان اصفهان را برای احراز این سمت بیش از بقیه می‌‌دانند.