الحاق خوراسگان به اصفهان اهمیت زیادی در توسعه و برنامه ریزی منطقه ای دارد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا:شهردار اصفهان، خوراسگان را از لحاظ موقعیت جغرافیایی همچون جنینی در دل اصفهان تعبیرکرد و هشدارداد:اگر این مهم محقق نشود خوراسگان از لحاظ مباحث زیربنایی و توسعه ای دچار عقب ماندگی می گردد.

به گزارش ایمنا،دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد با بیان این مطلب افزود:دو سال پیش مقرر شد خوراسگان به منطقه چهار اصفهان الحاق شود و همه مقامات ومعتمدان محلی در این رابطه اقداماتی را انجام دادند اما شورای خوراسگان به دلایلی و با اضافه شدن دوسال به مدت شوراها شروطی را مطرح کردند و مدیریت شهری اصفهان در این زمینه اصرار نورزید.
وی از لحاظ موقعیت جغرافیایی خوراسگان را همچون جنینی در دل شهر اصفهان  تعبیر و تصریح کرد: این در حالی است که مدیریت شهری اصفهان
” آقایان باید بدانند دوره مدیریتی همه ما می گذرد و اگر خوراسگان به دلیل ملحق نشدن به اصفهان دچار ضرر و زیان شود در پیشگاه خداوند و مقابل مردم مسوول هستیم “
تهیه نقشه GISشهر،برنامه ریزی خط دوم قطار شهری بدون در نظر گرفتن خوراسگان و فقط در محدوده شهر را آغاز کرده و با توجه به این که این طرح و دهها برنامه دیگر مباحث زیربنایی شهر محسوب می شود خوراسگان در این خصوص دچار عقب ماندگی می گردد.
وی الحاق خوراسگان به اصفهان را در توسعه و برنامه ریزی منطقه ای مهم دانست و اذعان داشت:امید است مسوولان مربوطه با بررسی های لازم به پای میز مذاکره جهت نهایی شدن الحاق خوراسگان به اصفهان بیایند.
شهردار اصفهان از اعلام آمادگی وزارت کشور،استانداری و شورای اسلامی شهر اصفهان برای الحاق خوراسگان به اصفهان خبرداد و خاطر نشان کرد:با محقق شدن این مهم گام های اساسی واصلی برداشته خواهد شد و توسعه خوراسگان نیز دچار خدشه نمی شود.
دکتر سقاییان نژاد تاکید کرد:آقایان باید بدانند دوره مدیریتی همه ما می گذرد و اگر خوراسگان به دلیل ملحق نشدن به اصفهان دچار ضرر و زیان شود در پیشگاه خداوند و مقابل مردم مسوول هستیم.
وی اظهار امیدواری کرد: این الحاق با دیدگاه و نگرش جامع از سوی دست اندرکاران هرچه سریعتر صورت گیرد چرا که اين الحاق به منظور خدمت رساني بهتر می باشد و به طور مطمئن اين كار با انجام كارشناسي هاي دقيق و مستمر صورت گرفته است.