مامورين به صورت منظم آمارگيري را انجام مي دهند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

كرمانشاه - قايم مقام ستاد سرشماري كشور گفت: به رغم بارندگيهاي چند روز گذشته و كاهش دماي هوا و سختي كار، مامورين به صورت منظم به انجام كار آمارگيري تا آخرين ساعات روزادامه مي دهند.
مامورين به صورت منظم آمارگيري را انجام مي دهند

'ذبيح الله قائمي' شامگاه جمعه دربازديد از ستاد سرشماري عمومي نفوس و مسكن صحنه، با بيان اين كه جمع آوري و پردازش آمار دقيق و منظم نقش بسزايي در برنامه ريزيها و تصميم گيريهاي آتي دارد، افزود: دقت ماموران آمارگير سرشماري در حين ثبت اطلاعات خانوارها لازمه اين كار است.

وي گفت: همكاري مردم با ماموران سرشماري نشان از آگاهي آنان و اهميت دادن به امر اطلاعات و آمار است.

قايم مقام ستاد سرشماري كشور با بيان اين ‌كه اين سرشماري هفتمين سرشماري عمومي نفوس و مسكن كشور محسوب مي‌شود، افزود: اين سرشماري به دستور و تاكيد رييس‌جمهور اجرا مي‌شود و اين موضوع وظيفه ما را نسبت به اجراي طرح سنگين‌تر مي‌كند و اين دوره اولين دوره سرشماري عمومي نفوس و مسكن است كه در فاصله پنج ساله نسبت به آمارگيري قبلي اجرا مي‌شود.

معاون برنامه ريزي استانداري كرمانشاه نيز در اين بازديد گفت: هفتمين سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 90 به صورت همزمان در سراسر كشور به مدت 20 روز از دوم تا 22 آبان آغاز شده است.

'عبدالمجيد واحدي' افزود: نيروي اجرايي سرشماري سال 90 در استان كرمانشاه در سطوح مختلف بيش از دو هزار نفر است كه شامل 20 نفر معاون آموزشي و فني، 93 نفر كارشناس فني و اجرايي، 371 نفر كارشناس گروه، 93 نفر كارشناس بازبين، 236 نفربازبين فني و يك هزار و 368 نفر مامور آمارگيري مي باشد.

وي گفت: اين سرشماري در يك هزار و 368 حوزه شامل 948 حوزه شهري و 391 حوزه روستايي و 29 حوزه غير ساكن و موسسه اي در سطح استان كرمانشاه به اجرا در مي آيد.

/