افزون بر یك و نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان كشف شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی استان در دو روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح و بازرسی خودروهای عبوری یكهزار و 524 كیلو و 826 گرم تریاك، كراك، هروئین و حشیش كشف و ضبط كردند.
افزون بر یك و نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان كشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی پلیس، سردار 'حمید فهیمی راد' افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ایست بازرسی نصرت آباد از یك دستگاه خودرو تریلر كشنده 232 كیلوگرم كراك و 31 كیلو و 500 گرم هروئین كه بسیار ماهرانه جاسازی شده بود، كشف كردند.

وی گفت: در این رابطه یك متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سرباز نیز در یك عملیات تعقیب و گریز از قاچاقچیان 13كیلو و 426 گرم هروئین و دو كیلوگرم حشیش كشف كردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستانهای زاهدان و خاش نیز در دو درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر بیش از یكهزار و 200 كیلوگرم تریاك و حشیش به همراه دو قبضه سلاح و مهمات و دو دستگاه خودرو حامل موادمخدر كشف و ضبط كنند.

وی خاطرنشان كرد: متاسفانه در این عملیات استوار دوم اسماعیل لشكری از كاركنان انتظامی شهرستان خاش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فهیمی افزود: در این رشته عملیات سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر و تلاش برای شناسایی سایر قاچاقچیان ادامه دارد.