حکم خلع ید زمین خوار ۱۲۱ هکتاری در شرق اصفهان اجرا شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: حکم قضایی خلع ید از زمین‌خوار ۱۲۱ هکتاری در منطقه رحیم‌آباد قارنه واقع در شرق اصفهان پیش از ظهر امروز اجرا شد.

به گزارش ایمنا ابراهیم شریفی در جمع خبرنگاران حفاظت از منابع و عرصه‌های طبیعی موجود در سطح استان را امری ضروری دانست و اظهار داشت: در استان اصفهان نیروهای حفاظتی با تمام توان خود از منابع طبیعی حفاظت می‌کنند و در سال جاری نیز این کار با توجه ویژه ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به این که در حال حاضر قسمت وسیعی از زمین‌های منابع طبیعی به دست زمین‌خواران افتاده است، گفت: زمینی با مساحت ۱۲۱ هکتار در منطقه رحیم‌آباد قارنه مدت یک سال بود که به دست یکی از زمین‌خواران این منطقه افتاده بود.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان ادامه داد: این فرد خاطی با کشت وساخت و ساز در این زمین به دنبال تصرف زمین بوده است.
وی با اشا ره به این که نیرو‌های حفاظتی استان به منظور ساماندهی وضعیت زمین مورد نظر تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند، گفت: این افراد با انجام عملیات قانونی در راستای تصرف این زمین از زمین‌خواران اقدامات زیادی را انجام دادند.
شریفی با تاکید بر این که همه اقدامات یگان حفاظت استان اصفهان با توجه به دستورات مراجع قضایی پیگیری شده است، اظهار داشت: خوشبختانه امروز صبح حکم قضایی خلع ید این زمین‌خواران از زمین ۱۲۱ هکتاری در رحیم‌آباد قارنه به اجرا در آمد.
وی با اشاره به این که این حکم از شعبه شش اجرای احکام دادگستری صادر شده است، گفت: با اجرای این حکم زمین تصرف شده به وضعیت سابق خود بازگردانده می‌شود./