به هر آگهی استخدامی اعتماد نکنید

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: كارشناس مسائل اجتماعي فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان با بیان اینکه بسياري از آگهی های استخدامی قابل اعتماد نیستند بر توجه و هوشیاری جوانان و خانواده ها تاکید کرد.

به گزارش ایمنا سرگرد علي غفاري يكي از شيوه هاي افراد شياد و سوء استفاده كننده از جوانان را جذب افراد جوياي كار از طريق داير كردن موسسات كاريابي عنوان کرد و اظهار داشت: مردم به خصوص جوانان جوياي كار باید هميشه مد نظر داشته باشند، موسسات كاريابي بايد داراي مجوز رسمي از اداره كار و اماكن عمومي نيروي انتظامي باشند.
وی تصریح کرد: تاكنون بارها اينگونه موسسات كلاه بردار از كار در آمده و افراد جذب شده به اين موسسات قرباني هواها و هوس هاي افراد شياد شده اند كه در اين رابطه مي بايست خانواده ها هوشياري لازم را به عمل آورده و به فرزاندانشان آموزش بدهند.
كارشناس مسائل اجتماعي فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: آگهي هاي زيادي در روزنامه ها، نشريات چاپ و حتي بر روي روي ديوارها برچسب مي شوند كه بسياري از آنها قابل اعتماد نيستند و صرف چاپ يك آگهي براي آن موسسه يا شركت آگهي دهنده اعتبار نمي آورد و بايد با تحقيق و بررسي كامل عمل كرد.
غفاری خطاب به خانواده ها گفت: توصیه می شود بر محل كار، دوستان و حتي ميهماني هايي كه فرزندان تان می روند نظارت داشته و اجازه ندهید به سادگي در دام افراد شياد و كلاهبردار بیفتند.
وی در پايان بر لزوم تماس با شماره تلفن مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ در صورت بروز هرگونه مشكل يا مشاهده مورد مشكوكي تاكيد كرد.