مرد 90 ساله برزيلي از چهار زن صاحب 50 فرزند است.

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

به گزارش ايسنا، «لوئيزكاستا» كه كارگر مزرعه است از دو زن اولش 34 فرزند، ‌از زن سومش 15 و از همسر آخرش صاحب يك فرزند است.

كاستا همچنين صاحب 100 نوه و 30 نتيجه است.

به گزارش ايسنا، او كه نام تمامي فرزندانش را به ياد ندارد، گفت: فقط مي‌دانم تعداد زيادي فرزند، نوه و نتيجه دارم.

به گزارش روزنامه تلگراف، يكي از زنان اين مرد گفته است كه او هيچ وقت با ما بدرفتاري نمي‌كند و اجازه نمي‌دهد كه ما احساس كمبود داشته باشيم.

چادر از سر متهمان زن افتاد
کد مطلب : 89719     29 شهريور 1390 ساعت 14:47


با دستور رییس دستگاه قضا، پوشش اجباری چادر برای متهمان زن، حذف شد.

از چندی پیش اعتراضاتی به نوع پوشش متهمان زن شنیده شد. معترضان پوشیدن اجباری چادر را موجب وهن این حجاب می دانستند. درخواست این تغییر با موافقت آیت الله آملی لاریجانی همراه شد. به گفته معاون پیشگیری از وقوع قوه قضاییه، رئیس قوه قضاییه با حذف پوشش چادر برای متهمان زن موافقت کرد.

محمد باقر ذوالقدر دراین باره به فارس گفت: درخواست حذف پوشش اجباری چادر از سوی افراد متدین مطرح شد. عده‌ای معتقد بودند که متهمان زن که دست به برخی از جرائم زده‌اند نباید از پوشش چادر استفاده کنند زیرا مورد وهن چادر می‌شود.

به گفته او از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه درخواستی به ریاست قوه قضاییه مبنی بر حذف پوشش چادر داده شد که این موضوع از سوی ریاست قوه قضاییه پذیرفته شد: این آیین نامه به سازمان زندان‌ها نیز ابلاغ شد تا از این پس این رویه گذشته حذف شود تا موجب وهن چادر به عنوان پوشش برتر نباشد. این ابلاغیه یک موضوع کاملاً داخلی در سیستم دستگاه قضایی بوده است، کار رسانه‌هایی که موضوع این ابلاغیه را رسانه‌ای کرده‌اند صحیح نبوده زیرا نباید مسائل داخلی اینگونه رسانه‌ای شود.

همچنین یدالله عسگری، مدیرکل پیشگیریهای قضایی معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه دراین باره به مهر گفت: آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه طی دستوری به رئیس سازمان زندانهای کشور ابلاغ کرد که زنان متهم که مرتکب جرائم خلاف عفت عمومی شده اند با همان وضعیت لباس معمول در جامعه در دادگاه حاضر شوند.

به گفته او در این ابلاغیه اعلام شده که سازمان زندانها نباید زنان را به پوشش چادر در دادگاهها مجبور کند: این دستورالعمل هم اکنون به رئیس سازمان زندانها ابلاغ شده است و این سازمان باید اقدامات لازم را برای اجرای آن انجام دهد.