هيچ وجهي در جريان اختلاس اخير از كشور خارج نشده است

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

تهران- نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: به مردم كشورمان اطمينان مي دهيم كه هيچ وجهي در جريان اختلاس اخير از كشور خارج نشده و وجوهي كه از دو بانك بابت تنزيل اعتبارات پرداخت شده، قابل برگشت به بيت المال مي باشند.
هيچ وجهي در جريان اختلاس اخير از كشور خارج نشده است
به گزارش روز دوشنبه ايرنا، 'حسين نجابت' با اشاره به برگزاري جلسه غير علني روز گذشته مجلس به مباحث مفيد و ارزنده مطروحه در اين جلسه اشاره كرد و گفت: بانك در قضيه سوء‌استفاده مالي شبكه‌بانكي ،عملكرد مسئولانه اي داشته است .
نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت : نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با توضيحات مقامات اقتصادي كشور كاملاً در جريان موضوع و جزئيات آن قرار گرفتند.
وي ادامه داد: وقوع اين معضل بزرگ بيانگر وجود مشكل اساسي در سيستم هاي كنترل و نظارت نظام مالي و بانكي كشور است و لذا مي بايست مديران با حساسيت و هشياري بيشتري نسبت به رفع آن اقدام نمايند.
قائم مقام مركز پژوهش هاي مجلس همچنين با تقدير از اقدام بانك مربوطه و رئيس قوه قضائيه براي صدور دستور رسيدگي فوري به اين پرونده، اظهار اميدواري كرد: با پيگيري هاي دستگاه قضايي ابعاد قضيه بيش از پيش روشن شود و اموالي كه مورد سوء استفاده قرار گرفته اند هرچه سريعتر به بيت المال برگردد.