نمايش'بچه هاي ايران' توسط ماموران شهرداري اصفهان در حين اجرا متوقف شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- برنامه 'بچه هاي ايران'كه بصورت زنده و سيار در آخرين روز جشنواره كشوري نمايش عروسكي در حد فاصل پل خواجو و پل بزرگمهر در حال اجرا بود،توسط ماموران شهرداري اصفهان به بهانه نداشتن مجوز كتبي از سوي شهرداري متوقف شد.
نمايش'بچه هاي ايران' توسط ماموران شهرداري اصفهان در حين اجرا متوقف شد
به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، در آخرين روز برگزاري چهاردهمين جشنواره كشوري نمايش عروسكي در استان اصفهان، قرار بود نمايش سيار از ساعت چهار بعد از ظهر تا 9 شب اجرا شود.
براساس اين گزارش، كودكان زيادي با خانواده هايشان عصر چهارشنبه مشغول تماشاي اين برنامه بودند كه ماموران شهرداري خواستار توقف برنامه شدند.
مسئول اين گروه نمايشي با بيان اينكه اجراي اين برنامه با شهرداري، استانداري و نيروي انتظامي هماهنگ شده بود به خبرنگار ايرنا كه در اين مراسم حضور داشت،‌ گفت: اين گروه به صورت قانوني برنامه اجرا مي كند.
' قلعه 'افزود: اجراي اين نمايش در راستاي برگزاري چهاردهمين جشنواره كشوري نمايش عروسكي و با حمايت كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان اصفهان درحال اجرا بود كه توسط عوامل شهرداري متوقف شد.
وي گفت: در چند روزي كه در شهرهاي شاهين شهر، ' نجف آباد'، 'خميني شهر' و 'خوراسگان' اين برنامه اجرا شد مشكلي وجود نداشت و براي اولين باري است كه برخورد با اين گروه صورت مي گيرد.
وي اظهارداشت: در زمان حاضر ماموران شهرداري تا نشان دادن مجوز كتبي اجراي برنامه به ما اجازه نمي دهند كارمان را انجام دهيم و اين در حالي است كه ما با نهادهاي مربوط از قبل هماهنگي هاي لازم را انجام داده ايم.
چهاردهمين جشنواره كشوري نمايش عروسكي با حضور 10 گروه نمايشي اصلي از اعضاي نوجوان مراكز كانون، دو گروه ميهمان داخلي و يك گروه خارجي از روز 13 شهريور در اصفهان آغاز شد و تا امروز ادامه داشت.
همزمان با برگزاري اين جشنواره،گروه نمايش سيار كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به وسيله يك دستگاه تريلي در سطح شهر اصفهان و شهرستانهاي شاهين شهر،خميني شهر،نجف آباد و خوراسگان به اجراي برنامه مي پرداخت.