۶ پارك محلي در منطقه ۱۱ احداث مي شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري ايمنا: شهردار منطقه ۱۱ اصفهان با تاكيد بر توسعه فضاي سبز اظهار داشت: به منظور توسعه فضاهاي تفريحي در دل محلات احداث ۶ بوستان در دستور كار منطقه ۱۱ قرار دارد.

به گزارش ايمنا، محمدرضا بركت با بيان مطلب فوق گفت: دو پارك در خيابان درخشان و جنب كارخانه روغن نباتي به ترتيب با مساحت ۴۰ هزار و ۶۰ هزار متر مربع احداث خواهد شد.
وي با بيان اين كه براي احداث اين دو پارك در حال مذاكره با مالكان زمين هاي موجود هستيم، افزود: با توجه به مساحت در نظر گرفته شده اين دو پارك در چندين فاز در مدت  ۳ تا ۴ سال انجام مي شود.
شهردار منطقه ۱۱ اصفهان به توسعه فضاي سبز ورودي منطقه رهنان در خيابان كهندژ اشاره كرد و اظهار داشت: احداث پارك محلي در خيابان شهداي ليمجير به مساحت ۵ هزار متر مربع نيز در دستور كار اين منطقه قرار دارد كه اكنون در مراحل توافق با مالك زمين است.
بركت با اشاره به احداث ۳ زمين ورزشي روباز در اين منطقه خاطرنشان كرد: تملك زمين ورزشي در محله بابوكان به مساحت ۲ هزار متر مربع با هزينه ۲۰۰ ميليون تومان انجام شده و به زودي عمليات اجرايي آن آغاز مي شود.
وي با بيان اين كه ۲ زمين ورزشي روباز نيز در مركز رهنان در نظر گرفته شده كه امسال اجرايي مي شود، ادامه داد: احداث يك مجموعه ورزشي چند منظوره در خيابان درخشان نيز در دستور كار شهرداري اين منطقه قرار دارد كه در سال جاري تملك آن انجام مي شود.
شهردار منطقه ۱۱ اصفهان با تاكيد بر مبلمان شهري و زيبا سازي منظقه تصريح كرد: احداث ۶ آبنما در برنامه هاي زيبا سازي منطقه قرار گرفته كه امسال ۲ آبنما در ميدان امام حسين(ع) و خيابان شهداي ليمجير به بهره برداري مي رسد.
بركت اضافه كرد: احداث ۳ آبنما در ميدان بختياري نيز در دستور كار است كه اكنون در دست طراحي مي باشد./